piątek, 8 lutego 2013

[Lee Taemin] Zdjęcia do "Dream Girl"


O MATKO! Kolejne zdjęcia do "Dream Girl" - to się ie dzieje na prawdę? Nie ogarniam!
Nasz maknae wydoroślał i pojawił się z ..... kucem! AHAHAHA! Śmieje się ale te zdjęcia są naprawdę dobre, co prawda różnią się od tych co miał Key, ale i tak jest na co popatrzeć. Key miał jedną koncepcje co do tematyki zdjęcia, za to z Taeminem zaszaleli i pokazali to co miał Kibum, oraz trochę więcej  Moja reakcja na te zdjęcia była dość prosta. Najpierw się śmiałam, a potem podziwiałam. Aż trudno go poznać. Przypinają mi się słowa Martiny z Eat your Kimchi kiedy recenzowali piosenkę BoA-y! Powiedzieli, że Teamin to nie jest już dziecko tyko mężczyzna - TaeMAN!

Ale mimo wszystko, zdjęcia są powalające - co wy o tym sądzicie? Czy nasz maknae wydoroślał już na stałe? Czekajmy do 19 lutego - Dream Girl nadchodzi!


Moje ulubione!
źródło: replayteam @ wb

1 komentarz: