wtorek, 28 maja 2013

[VIXX] "hyde" MV


VIXX ostatnio pojawili się w lutym, a teraz w końcu wyskoczyli z ich pierwszym albumem (oczywiście mini), o dźwięcznej nazwie "hyde", jak tytułowy single, do którego został zrobiony teledysk. Cztery dni temu VIXX  obchodziło swoje 1 urodziny od debiutu. W tym czasie wypuścili świetne single i nie pozwalali fanom czekać w nieskończoność! Ucieszyłam się kiedy zobaczyłam, że chłopaki z VIXX, ponieważ na przełomie lutego zwróciłam na nich większą uwagę i posłuchałam ich piosenek. Teraz czas na nowy single

VIXX - hyde MV


Piosenka mi się spodobała, z początku słuchałam ją jakbym jej nie słuchała, ale potem jak zaczęłam sobie nucić po nosem stwierdziłam, że nie jest taka zła jak się słuchało ją na samym początku. Co prawda słuchałam ją bardzo później w nocy, ale potem jak się obudziłam to coś leciało mi po głowie i nie wiedziałam co, a nagle sobie przypominam co słuchałam wieczorem. Ciekawy refren, śpiewają jakby zdzierali skórę z czegoś. Tak wiecie, z resztą pokazują to fajnie w teledysku. A rap jak zwykle świetny, ja jestem pod wrażeniem raper VIXX, raper musi mieć ten głos - i on go ma! ^^

Co do teledysku, znów są wymalowani, ciemny make up, wymalowani, ciemne i białe ubrania, ładne i dziwaczne fryzury, ale fabuła jest dziwna. Co prawda widziałam tłumaczenie teledysku, ale nie podoba mi się on, po obejrzeniu jego ciary mnie przechodziły, bo strasznie nie lubię widoku pająków i węży i obślizgłych robali - a tam było tego pełno. Aż mi się słabo robi jak sobie to przypominam. Potem w nocy mi się śnił wieki włochaty pająk i 12 okami i tupał prosto na mnie - JEZUUUU, jak się ocknęłam to aż sapałam i ruszałam nogami z nerwów.

Polecam mimo wszystko zobaczyć tłumaczenie zanim się stwierdzi, że piosenka jest do kitu, bo warto czasem zobaczyć czy piosenka ma sens.

I zagadka, co oznacza tytuł utworu? To zostawiam dla Was! ^^
źródło: RealVIXX

1 komentarz:

  1. Oh, witaj ponownie. :) Stęskniłam się! ;p

    A co do VIXX.... Z każdą nową piosenką zaskakują mnie coraz bardziej. xD Pamiętasz ich pierwszą (Super Hero)? W ten sposób próbują przekonać, że są świetni w każdej tematyce..? Jeśli tak, to udało im się mnie przekonać... xD Po On&On miałam jeszcze wątpliwości... ale teraz jestem z nich dumna. (*.*)
    Hmmm tytuł? Masz na myśli pana Hyde'a? Zawsze chciałam przeczytać o nim książkę, ale jakoś nie było okazji... Teraz mam kolejny motywujący bodziec. ;D

    OdpowiedzUsuń