piątek, 8 lutego 2013

[B.A.P] "ONE SHOT" - teaser MV i zdjęcia


I tak już jest! Niedawno B.A.P obchodziło swój rok istnienia, a teraz serwują fanom nowy mini album - 2 mini album "ONE SHOT", pojawi się na rynku 12 lutego w raz z teledyskiem do piosenki pod tym samym tytułem "ONE SHOT".

Jestem bardzo podekscytowana ich powrotem, chociaż zaczęłam ich słuchać zaledwie pół roku temu! I pomyśleć, że zaczynali jako 6 członków w blond włosach, a teraz prezentują nam wygląd bardziej ciemnej strony - dosłownie! Powiem, że jestem pod wrażeniem i mnie taki widok powala na kolana! A jak, was, podoba się wam nowy look B.A.P - wyglądają jak jedna z chińskich mafii ^^

Zdjęcia promujące wygląd każdego z chłopaków pojawiały się wcześniej, ale wolałam je pokazać kal będzie okazja! Teraz jest także zaczynam!

Yong Guk 
(lider, najstarszy z zespołu, raper)


Him Chan 
(raper, visuale zespołu)


Dae Hyun 
(główny wokal, mój ulubieniec <3)


Joung Jae 
(główny wokal)


Jong Up 
(główny tancerz)


Zelo 
(główny raper, najmłodszy w zespole - maknae)


Mam też dla was teaser (zwiastun) do teledysku, który pojawi się dzisiaj. Odebrało mi mowę jak to zobaczyłam. Na serio... Pierwsze co mi przyszło do głowy to skojarzyło mi się z grą GTA Vai City! Mafia, broń, statki, bijatyka! 
MAFIA B.A.P Yest Sir

Zwiastun teledysku "ONE SHOT"


Mam też kolejną wiadomość, co do okładki i zawartości 2 mini albumu, oto przed wami okładka:


Lista piosenek:

01. PUNCH
02. ONE SHOT
03. 빗소리(RAIN SOUND)
04. COMA
05. 0(ZERO)

Do tego jeszcze 54 stronicowy photobook ze zdjęciami chłopaków - chciało by się! I karta, losowo z jednym z 6!

Pozostało nam czekać do 12 lutego i zobaczyć ich powrót na Musi Bank 22-23 lutego!
B.A.P Hwaiting!
źródło: B.A.P Poland @ wb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz