wtorek, 19 lutego 2013

[SHINee] "Dream Girl" MV - COMEBACK


Oni naprawdę wrócili! NAPRAWDĘ! Nie no nie wierzę! SHNIee'S BACK!
Nasze kochane stare dobre SHINee wydało nowy teledysk do oczekiwanej przez wszystkich piosenki "Dream Girl". Wraz z teledyskiem pojawiła się ich trzecia płyta (nie mini - YEAH~!). Oglądajcie teledysk . ja czekałam do prawie 17, bo ze szkoły musiałam wrócić! Ale było warto...

SHINee - Dream Girl (Music Video)


Piosenka jest rewelacyjna, prawdziwy pop, świetny bit, chwytliwa w refrenie. Tak jak podejrzewałam, kiedy kawałek słyszałam w jednym programie to stwierdziła, że będzie podobna do piosenek f(x) w zwrotce i się nie myliłam. Ale refren jest po prostu obłędny.. a oni jak z taką lekkością śpiewają  Tak jak mówili, to jest piosenka na wiosnę - jak dobrze, że niedługo moje urodziny. Ich comeback, jest moją nadzieją w tym roku - rap Minho i jego wokal, bezbłędny, jak zawsze. Onew jako lider śpiewa jak profesjonalista  Teamin poćwiczył już tyle razy nad wokalem, że ma się czym chwalić, Jonghyun cmoka niczym Michael Jackson, Key, czemu ciebie tak mało - a byłeś świetny! Szkoda, że piosenka jest taka krótka, po trwa tylko 3 minuty - to małooo~! Bardzo mało!

Scenariusz teledysku jest mam za zadanie uśpić chłopców w śnie i sprawić, aby zobaczyli swoją wyśnioną dziewczynę oraz ześwirowali. Fajne są te efekty jak odbijają się od ściany Albo uroczy jest moment jak Onew turla się po tej podłodze. Generalnie jest bardzo prosty, bez szału. Bardziej mi się podobał teledysk do "Sherlocka", ale okej, te jest po prostu bardziej inny. Coś nowego po prostu, ale jest okej!

Co do tańca użyto do nich mikronów ze stojakami. Nawet nie wiedziałam, że takie, rzeczy można robić, trzymając stojak i nadeptując na niego stopami!



Ale i tak jestem pod wrażeniem tego jak się ruszają. Jest taneczna wersja całej piosenki to wrzucę w kolejnym poście.

Co do ubioru, to nie podobają mi się różowe dodatki Taemina, a reszta bez zarzutu.  Czarno-białe jednak ciuchy powalają. Co do fryzur: Key zmień kolor, teraz, Onew też mi się nie podoba i Jonghyuna też, ale Minho zostań taki do końca życia - O PANIE!

Chciałabym więcej, ale chcę posłuchać sobie płyty. A teraz pytanie do was:
Co sądzicie o nowym SHINee i tym teledysku? Piszcie w komentarzach!
źródło: SMTOWN @ yt

1 komentarz:

  1. Heheh. Jestem pod wrażeniem Twojego entuzjazmu. *.*
    Też mam niedługo urodziny. :)
    A te stojaki.. Mmmm Cudo! Tańczący Taemin mnie powalił, piosenka nawet mi się podoba. Choć szału nie robi, ale to pewnie dlatego, że nie przepadam za SHINee.
    Faktycznie, coś nowego. I to coś mnie do nich pociąga. :)
    Życzę im, żeby spotkali tą wyśnioną, wymarzoną... ^^

    OdpowiedzUsuń