czwartek, 20 września 2012

[J-Min] "Stand Up" MV


Rewelacyjna rockowa piosenka z pięknym głosem młodej wokalistki J-Min. Jest to jedna z moich ulubionych piosenek w dramie "To The Beautiful You". Lubię jej często słuchać, bo jestem fanką mocnego brzmienia, tak więc po pierwszy odsłuchaniu jej - zakochałam się!

Skoro powstał teledysk, nie tylko mnie przypadła do gustu. Kiedy pojawia się teledysk do piosenki, najczęściej dlatego, że piosenka jest bardzo popularna. Widziałam już występ na żywo wrzucony przez SM Entertainment w wykonaniu tej piosenki przez sama J-Min. Bardzo mi to pomogło, bo szczerze powiedziawszy nie znam tej dziewczyny, a może raczej nie znałam, puki nie usłyszałam jej piosenki w dramie. Zaczęłam trochę o niej czytać i wcale nie jest nowiutką gwiazda jak na początku podejrzewałam. Zaczęła karierę w SM w roku 2007, czyli rok przed SHINee. Chyba sobie o niej więcej poczytam i napisze o niej.

Co do samego teledysku to różni się od poprzedniego teledysk do OST z "To The Beautiful You" - nie zawiera samych scen z dramy. Pokazane są fajne ujęcia samej i z muzykami wokalistki. Bardzo mi przypadły do gustu te momenty i jestem zadowolona z tego teledysku. Czasem zamiast na samej J-Min, skupiałam się na tym przystojnym, wymiatającym gitarzyście. Polecam obejrzeć i posłuchać!

J-Min 제이민 - 일어나 (Stand Up)  Music Video

źródło: smtown @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz