piątek, 22 lutego 2013

[Wpis] THE VERSATILE BLOGGER

THE VERSATILE BLOGGER


Zostałam nominowana przez Lee Santori ^^ Dziękuje za wyróżnienie
Zasady:
  1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  2. Pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
  3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  4. Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

 Fakty o mnie:
1. Kocham piec - wszystko, tory, muffiny, babeczki, ciasteczka, wszystko! Piekę przyjaciołom na urodziny tęczowe torty, torty komunijne i inne! Mam zamiar założyć cukiernię w przyszłości. Polecam się~!

Jedno z moich dzieł ^-^
2. Nie trawię Girls Generation - nie znoszę ich! Boże i EXO! Wolę jednak kogoś kto nie jest tak przereklamowany jak EXO! Takie jest moje zdanie!
3. Oprócz k-popu słucham rocka metalu i muzyki klasycznej. Swoja podróż z muzyką z Korei zaczęłam właśnie z muzyką klasyczna już w 2009 roku. Wtedy odkryłam Yirumę pianistę i kompozytor koreańskiego!


4. Jestem uzależniona od słuchania muzyki na słuchawkach! Nawet jak jeżdżę rowerem mam zatkane uszy, boję się że ktoś mi zatrąbi a ja nie usłyszę i BUM - coś się stanie (odpukać *puk puk*)! Ale co to za życie bez adrenaliny!
5. W rodzinie jest nas dziewięcioro plus pies Roger sznaucer = 10!
6. Moja specjalizacja zawodowa to: technik ekonomista.
7. Kocham makaron w każdej postaci!

Niestety nie mam nominacji dla innych blogów, bo nie przeglądam ich! Jestem samotna! Sedze sobie sama w swoim blogu i pisze do was, albo do siebie!
Piosenka od mnie na pocieszenie, znacie? Pewnie tak ^^ - pytanie XD :

3 komentarze:

  1. Też nie lubię EXO. He he. Pierwszy raz spotykam kogoś w świecie, kto też ich nie lubi. Dziękuję za uratowanie mojej już i tak spaczonej psychiki. ;)

    Metal.? Ohh. Gdzież Ty się ukrywała przez ten cały czas... ? Podeślij mi coś. Ostatnio szukam nowych inspiracji w tym gatunku... Przydałoby się coś dobrego. A gdyby było mocne, to nie będę miała nic przeciwko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha... Twoje komentarze, zawsze mnie rozwalają! ^^ A teraz z EXO! Jaka to ulga dla mnie też, że nie ja jedna mam o nich złe zdanie!
      Co do metalu to specem nie jestem, ale lubię sobie odpalić. Polecę Ci zespół mało znany w naszym kraju Breaking Benjamin (mają coś mocne, ale i spokoje za razem granie, a wokal jest genialny!), wybierz wszystkie piosenki jakie ci wyskoczą na YouTubie, każda jest specyficzna - ja przepadam za "Evil Angle" i "Give Me a Sign" - sympatyczna muzyka!

      Usuń
    2. Mało znany..? Jeden z nielicznych, o którym słyszę ciągle... xD I faktycznie są dobrzy. Bardzo dobrzy. ;)

      Moje komentarze...? A cóż jest w nich wyjątkowego? Wygląda na to, że mamy podobny gust. xD

      I, jeśli tylko byś chciała, to możesz do mnie napisać (patrycja0203@poczta.onet.pl). Służę komentarzami w nieco szerszej wersji. :)

      Usuń