środa, 27 lutego 2013

[TEEN TOP] "Miss Right" MV COMEBACK


Pewnie zastanawiacie się, czemu tak późno o tym piszę. Nie wiem, nie miałam weny, szkoła mnie męczy. A ta piosenka i ten teledysk jest rewelacyjny. TEEN TOP, poprzednio pokazali się w bardziej męskiej wersji, jak kto to określa, gdzie prosili o miłość. Tu już minął czas na powagę, pora się powygłupiać. Wyszła już ich płyta "No. 1" i do tego teledysk do piosenki "Miss Right". Zobaczcie go i powiedzcie jak wam się podoba!

TEEN TOP - Miss Right (긴 생머리 그녀) MV


Piosenka mnie zaskoczyła... jest świetna. Do potańczenia, do pobujania, do śpiewania do wszystkiego. Poprawia mi humor rano i wieczorem. Nawet w szkole i w toalecie ^^ Najbardziej chwytliwe "lalalala" zaśpiewane przez nos mnie rozwaliło. Ale Rap CAPa i L.Joe jest mistrzowi  CAP jak zwykle rapuje z taką łatwością, a L.Joe wkłada w to wiele entuzjazmu. Chłopcy świetnie dobrali się z tekstem. Większość śpiewa Changjo, ale Chunji i Niel wymiatają!

Teledysk jest wystrzałowy... uśmiałam się kiedy go oglądałam. Kolorowy, zabawny. Chłopaki mnie rozśmieszą  Czuje wiosnę jak go oglądam chociaż jest w wiezieniu! Co do tańca to bardzo sympatyczny. Gesty na Michaela Jacksona i wymachiwanie nadgarstkiem! Fajnie, fajnie... chłopaki!

A tak od siebie to: 
Wszystkiego Najlepszego Ricky! 
Ty uroczy chłopczku! ^____^
źródło: TeenzOnTop @ yt, teentoppl @ wb

1 komentarz:

  1. Jak mi się podoba...? Bardzo. xD
    Teen Top, to super chłopcy, którzy wiedzą co robią w branży muzycznej. Nie zawsze zachwycam się ich piosenkami, jednak zawsze mają 'to coś'. I tym razem pokazali, że są lepsi, niż się z pozoru wydaje. *.* Teledysk-pomysł świetny, kolorowe więzienie...? ;D
    A melodyjka refrenu pozostanie ze mną już na długo. Bardzo długo. :)

    Lalalalalala ~♥

    OdpowiedzUsuń