wtorek, 12 lutego 2013

[B.A.P] "One Shot" MV - COMEBACK


W końcu pojawi się oczekiwany przez wszystkich teledysk oraz mini album, oraz teledysk B.A.P "One Shot".Jeśli myśleliście, że "Nili Mambo" Block B to prawdziwy gang to byliście w błędzie. Już od rana siostra mi pisała, że już jest i muszę zobaczyć, ale nie miałam jak. Dopiero zobaczyłam go po południu i dostałam szoku. Sami zobaczcie dlaczego:

B.A.P - ONE SHOT MV


Zacznę od piosenki, bo opisanie teledysku jest strasznie długie. Piosenka jest świetna, podoba mi się w refrenie jak słychać ten chór co śpiewa. Jest to typowa hip-hopwa piosenka, ale dwaj wokaliści dodają jej tego czegoś. Raperzy jak zwykle rewelacyjnie sobie poradzili. Him Chan dostał więcej linijek i swoim głębokim głosem potrafił nadać bardziej mrocznego charakteru piosence. Zelo pokazał po raz kolejny, że jest genialnym dzieckiem stworzonym do tego co robi! Lider Bang Yong Guk jest rewelacyjnym raperem ze swoim głosem. Jak się bardzo postaram mogę mówić jak on, ale nie wytrzymam długo. Bit w tle jest świetny i do tego słychać od czasu do czasu dwa dźwięki na keyboardzie. Wszystkie instrumenty od skrzypiec po elektryczną gitarę. Jong Up fajnie wplątał swój głos w chłopaków wyszło genialnie. Daehyun wyciągał na wysoką skalę... pięknie! Nic dziwnego, że go uwielbiam! Young Jae - rewelacja! Jestem fanką tej piosenki!

Tak jak się spodziewałam zobaczyliśmy gang/mafia B.A.P. Pierwsze co widać to płową się własnym luksusie na statku z paniami i górze. Razem z siostra śmiałyśmy się - O nawet dupy mają na statku! AHAHA! Zelo jedzący winogrono i wszyscy szczęśliwi, "Miasto jest nasze!" - do czasu. 
Fabuła zaczyna się od przyjścia Jong Up do Yong Guka, kiedy nagle dostaje w głowe wielką rurą i upada, a koleś który to zrobił rzuca coś na ziemię. Okazuje się, że to pen drive! Razem całą paczką oglądają zwartość urządzenia w swoim "gnieździe". Widzą na filmiku jak basiory znęcają się na Young Jae i przywieszają mu plakietkę [10.000.000$] - sporo jest wart, no nie pogadacie! Aby uratować swojego, muszą zdobyć kasę. Postanawiają zrobić napad na ciężarówkę z pieniędzmi. 
Przygotowani w plan i samochód, ruszają na policjantów i ich samochód porywając pieniądze. Przygotowani na spotkanie innym gangiem, który przetrzymuje ich przyjaciela, zabierają broń i pieniądze. tamci już na nich czekają. Rzucają walizkę z okupem, a Young Jae idzie wolny, gdy nagle... 


PADA! A w jego przyjaciołach rodzi się żądza zabicia! Moim zdanie najbardziej szalony wypad z bronią miał Daehyun zobaczcie! Dobrze mówię?


Wszyscy giną, a magiczny króli cofa czas. Okazuje się, że ich przyjaciel ich wrobił i jest tak naprawdę gliną. Poprzez nadajnik widzieli ich ruch. Moment ten zrobił fajny efekt - WOW!



Nie mam czasu o tym dużo pisać, ale to jest jak na razie najlepszy teledysk w tym roku jaki się pojawił! NUMER JEDEN i coś mi się wydaje, że nie znajdzie się jakiś inny co go przebije!
źródło: TSENT2008 @ yt

1 komentarz:

  1. Jak zobaczyłam ten teledysk to szczęka mi opadła.Świetna fabuła , gra aktorska, śpiew no po prostu boskie:) nie mogę tego przestać słuchać:)

    OdpowiedzUsuń