środa, 20 lutego 2013

[SHINee] Krótka wersja PV "Fire"

Generalnie nie przepadam już za japońskimi piosenkami, od kiedy zaczęłam słychać koreańskiej muzyki. Kiedyś mój czas pochłaniała tylko Japonia. Teraz ten kraj mi się już nie podoba - stwierdziłam, że jest zbyt dziwaczny. Ale dla SHNIee zawsze zrobię wyjątek.


Na dłuższą wersje teledysku i wydanie singla musimy czekać do 13 marca! Teraz możemy zobaczyć, jak wyglądać będzie teledysk. Teledysk sam w sobie jest uroczy. Podają sobie ogień z świeczki do świeczki, zupełnie jak miała 8 lat i miałam Pierwszą Komunię Świętą, a w rzędzie dzieci tylko jeden rodzic miał zapalniczkę i też to fajnie się podawało płomyk do koleżanki obok! Onew z tą babuszką - jakie to uroczeee~! *_*

Piosenka jest jak dla mnie za szybka... miała być spokojna, a oni ją śpiewają strasznie szybko. Ale i tak jest urocza!
źródło: EMIMusicJapan @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz