niedziela, 3 lutego 2013

[SHINee] Zapowiedź nowego japońskiego singla - "Fire"


SHINee, kolejny raz robi single japoński "Fire" już w marcu. Od wydania mini albumu "Sherlock" (koreańskiego) w marcu, wydali już 3 nowe single japońskie: Sherlock, Dazzling Girl, 1000 Years Always By Your Side. Złości mnie to, bo wciąż czeka na ich nowe piosenki koreańskie, a oni kolejny raz to robią, japońskie. Jestem zła. Na serio!

Wydaje mi się, że na ich comeback koreański, który prawdopodobnie będzie niósł ze sobą 3 album (nie mini) pojawi się w maju. Mam takie przeczucie, że wtedy! SM zawsze ma chyba zaplanowane co w danym miesiącu wypuszczą! EXO szykuje się też do comebacku i f(x) pewnie też. Super Junior z reguły mają comeback latem. Wszystko w ich rękach, pozostaje nam fanom czekać!

A nowy single niesie ze sobą nowy teledysk. Nie wiem jaka będzie nowa piosenka, ale wydaje się, że będzie coś chyba w stylu "Lucifera". Zdjęcie u góry pokazuje jak chłopaki będą wyglądali, ale nie wiem czy w teledysku, czy tylko na okładce singla. Wszyscy wyglądają świetnie, tylko Jonghyun jakiś taki nie wyraźny, jakby był spity na twarzy, albo zmęczony! A na dole macie kolejne zdjęcia.

Okładka do wersji limitowanej
Okładka do zwykłego singla (bardzo prosta)
Na singlu znajdą się kolejny raz dwie piosenki, w raz z instrumentalnymi wersjami:
01. Fire
02. Moon River Waltz
Tym razem chyba na serio powalą nas popem japońskim! coś tak czuje. No nic czekamy na teledysk, cały miesiąc, a przed tym zwiastun!
źródło: replay team @ wb

1 komentarz:

  1. OMG jak ja kocham SHINee, dopiero co jest nowa ich płyta SHINee - Dream Girl, to teraz będzie druga nowa SHINee - Fire, jeszcze z tej pierwszej mam podnietę to teraz będzie druga płyta w marcu, OMG nie wytrzymam !! <333 PS. posiadacz Kasia może nk lub facebook ?? <333

    OdpowiedzUsuń