poniedziałek, 18 lutego 2013

[Sistar19] "Gone not around any longer" MV


Tak jak wcześniej wspomniała, albo nie wspomniałam nie interesuje się w girls bandach w k-popie. Nie kręcą mnie dziewczyny .. po prostu! Wolę sobie popatrzeć na chłopców. Co prawda jest jeden wyjątek - jestem wielką fanką 2NE1! Je akurat uwielbiam, no i może jeszcze dojedzie do tego 4 Minute, ale te inne co w ogóle ich nie potrafię rozróżnić: T-ARA, KARA, Sistar, Secret! Nie ogarniam tego!

Ale ostatnio zaczęło się to zmieniać, może nie na dużą skalę, ale w pewnym stopniu. Zwłaszcza teraz kiedy zaczęłam słuchać tej piosenki Sistar19 (podgrupa Sistar) "Gone not around any longer". Obejrzałam występ dziewczyn na żywo w telewizji, potem Music Monday z kanału Eat Your Kimchi i w końcu zdecydowałam się zobaczyć teledysk. Nie pożałowałam...

SISTAR19 - GONE NOT AROUND ANY LONGER MV


Zawsze myślałam, że te wszystkie dziewczyny są takie chude i plastikowe jak cała zgraja Girls Generation (przepraszam jeśli kogoś uraziłam, ale naprawdę nie lubię tych lasek). A tu se oglądam i myślę: "Cholera, ładne te dupy, nawet mają ładne kształty." - nie śmiejcie się, że myślę jak facet, ale to jest dla mnie normalne, że w tym wieku oceniam laski po wyglądzie. A do tego te kocie ruchy. No, no, no! Jak oglądałam ich występ na żywo, wyglądały wtedy genialnie. Każda była tak samo ubrana. Miały ciemno granatowe jeansy rurki, do tego czerwone szpilki z platformą i złotymi ćwiekami z tyłu buta i długie białe koszule, z kołnierzykami w złote ćwieki, oraz do tego pełno biżuterii złotej jak naszyjniki i kupa bransoletek  O Panie, jak ja bym chciała być tak ubrana i wchodzić w takich szpilkach na szklany stół! Szacun!
Taniec, według mnie jest fajny. Ten koci ruch na stole - obłędny. Do tego chwila z partnerem i solo. Bardzo mi się podoba!


Jest tylko jedna, rzecz której nie mogę pojąć - dlaczego takie ładne dziewczyny, a tym razem jedna - zamiast śpiewać w takiej ładnej piosence zaczyna rapować. Niech rap zostawią chłopakom, albo ewentualnie CL z 2NE1 - ona potrafi!
Fabuła jest piękna. Jest świetny i pokazane jak dziewczyna cierpi po odejściu chłopaka i błaga go o powrót śpiewając piosenkę - polecam zobaczyć tłumaczenie, bo warto. Moja ulubiona scena to jak jedna dziewczyna popycha swojego chłopaka do drzwi, a kamera przesuwa się dalej i za ścianą jest już ona sama.


A wy co myślicie o tej piosence i teledysku? Macie swoje girls bandy z k-popu, czy nie przepadacie za nimi? Piszcie!
źródło: starshipTV @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz