sobota, 16 lutego 2013

[TEEN TOP] "I wanna love" MV - COMEBACK


W końcu pojawił się teledysk to bardzo oczekiwanej piosenki TEEN TOP "I wanna love" (tłum. "Chcę kochać"). Ja osobiście jestem fanką tegoż boys bandu i cieszyłam się na ich powrót. Nie ma co czekać tylko zobaczyć ten teledysk:

TEEN TOP - I wanna love (사랑하고 싶어)  MV


Piosenka jest rewelacyjna! Mogę się zgodzić z faktem, że ta gitara w tle jest genialna, ale ten BIT. Jakby to nie był k-pop. Jak usłyszałam refren, po prostu zakochałam się. Słuchałam jej pd rana i w drodze do szkoły i w szkole i jak wróciłam i przez kolejne dwa dni i nawet teraz. Jest tak dobra, że aż przebiła B.A.P "One Shot" - na serio! Aż ciężko to przyznać, ale przebiła ją dla mnie. Także jestem za - rap genialny, gdybym miała wybrać kogo był lepszy, czy L.Joe, czy CAPa to wybieram - CAPa - sorry L.Joe, mój kochany, ale lider wymiótł! Ale ten początek kiedy mówi L.Joe: "Yeah *seksowny wdech i wydech* i need somebody somebody to love"  - o Panie, padam! NELL BIJĘ PRZED TOBĄ POKŁONY JESTEŚ MOIM MISTRZEM - REFREN JEST GENIALNY! Chunji - szkoda, że tak mało Ciebie słychać - moja siostra cierpi ^^ Nawet nasz mały Ricky dostał sporo do śpiewania - BRAWA DLA NIEGO! Nie powtarza po raz kolejny jednego słowa! Changjo super, podoba mi się początek jak śpiewa, ale ma tyle do śpiewania, co Chunji! Q.Q Teks jest bardzo prosty - mówi o tym, że oni też chcą kochać, ale ciężko, bo trzeba zapomnieć o tym co było - o byłej miłości! Ale to nie ich nie powstrzymuje by zaśpiewać:
'"It's time to move on here
we are Teen Top Top."
Teledysk, kolorowy, żywy, ale dziwaczny za razem. Czemu: 
Chunji je konserwy (ananasy w puszce), bo ma doła, ale nie jedną puszkę tylko sporo tego - dlaczego? A cholera wie!


Kolejne, Nell tańczy sobie po tym jak spakował do pudełka wszystkie rzeczy związane z  jego byłą miłością, które potem wyrzuca do wody! Dlaczego tańcz- nie wiem, może cieszy się, że jest w końcu wolny, albo że może znów się zakochać, albo ma coś z głową!


Oraz, stojący przez pół teledysku Chunji pod sygnalizacją świetlną  oraz naśladujący go CAP. Nie wiem co z nimi, myślą że dziewczyna ich wymarzona to policjantka  co jak sygnalizacja siądzie to stanie i będzie kierowała ruchem drogowym.


I na koniec, to co mnie trapi i nie rozumiem - dlaczego ta trójka łazi po przepompowni wody? To rodzaj jakiegoś szpan, czy jak to się mówi!


A tak wszystko jest fajne. Changjo wyrzuca zdjęcie dziewczyny i pływa sobie statkiem turystycznym!


Mały L.Joe skacze do kosza - przepraszam za "mały"! Jesteś NAJLEPSZY! ^^


CAP tańczy sobie i rapuje i wygląda zjawiskowo


I Ricky, jeździ autobusem bez dachu.... ach jaka wolność!


Jestem za teledyskiem i za piosenką i za stylizacjami - są genialne! 
POLECAM!!!! Płyta TEEN TOP już 25 lutego!

SINGLE

TEEN TOP - I wanna love (사랑하고 싶어

źródło: TeenzOnTop @ yt

1 komentarz:

  1. Taaak. Teen Top. *.*
    Teledysk i piosenka też mi się podoba... xD
    A CAP? Hi hi... Ta fryzurka... mmmm ♥

    OdpowiedzUsuń