piątek, 15 lutego 2013

[SHNIee] Zwiastun do teledysku "Fire"

Jak to jest, że jak jest piosenka japońska SHINee to tester już wychodzi miesiąc wcześniej. Człowiek musi bity miesiąc czekać na jeden teledysk, a jak jest koreańska piosenka SHINee to załóżmy, że jest jak teraz - mamy koniec 15 lutego, a teledysk ma wyjść 19 lutego, czyli za 4 dni - a testera "Dream Girl" jak nie widać i nie słychać! Nie, żeby mi zależało na tym zwiastunie tak bardzo, bo w sumie te parę dni do teledysku całego zostało, ale no sorry co to ma być SM!

No ale wracając do testera "Fire" to bardzo się myliłam co do moich podejrzeń. Jak wcześniej stwierdziła - i się do tego przyznaje, to myślałam, że piosenka "Fire" będzie w stylu "Lucifera", a tu taka przepaść! Spokojna pisenka przy świecach. Co mnie ździwiło, że tam w tym teledysku są fanki. Ostatni raz oglądałam teledysk gdzie były fanki, to była piosenka Super Junior "Happiness"! A tu jak przyjemnie, SHINee w serduszku, świeczki i fanki - o Boże. A jak oni wyglądają! *_____* Umieram!

Zapraszam do obejrzenia, w umierającym stanie, cały teledysk już (^^) 13 marca oraz single, czekajmy (grrr):

źródło: EMIMusicJapan @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz