czwartek, 7 lutego 2013

[SHINee] Zdjęcia Key do "Dream Girl"!

COMEBACK SHINee!!!
To jest aż niemożliwe! Ja nadal nie mogę ogarnąć że to się dzieje! W ostatnim poście płakałam, że SHINee robi kolejny single japoński a tu nagle pojawia się informacja, że w połowie lutego - 19 lutego, pojawi się ich nowy album - już TRZECI! Jestem tak szczęśliwa, że tego dożyłam! Nie mogę, po prostu nie mogę!

Piosenka promująca to "Dream Girl" - ma być podobno powiewem wiosny! Zobaczymy! Będzie do niej teledysk! Nie mogę się doczekać! Będę płakać! Będę! ㅠ_ㅠ
Przy okazji wiadomo też 2 kolejne piosenki, a zwą się one:
방백 (Aside)
- 다이너마이트 (Dynamite)
Pozostało zaledwie 11 i trochę dnia do premiery płyty. Jak na razie mam TRZY PIĘKNE ZDJĘCIA NASZEGO KLUCZA - KEY! A oto one:




Kolejne zdjęcia innych członków zespołu będą pojawiały się po kolie, a potem grupowe! CZEKAMY! Ja CZEKAM!
źródło: replayteam @ wb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz