czwartek, 25 kwietnia 2013

[TEEN TOP] "Walk by..." MV


Nie wiem jak Wy, ale ja na to czekała. Widziałam, że jak Teen Top wyda album to będzie repackage. Ach jak się cieszę, nacieszmy się ich nową piosenką i teledyskiem. Repackage albumu możecie ściągnąć już na moim chomikuj TUTAJ!

TEEN TOP - Walk by... MV


Piosenka jest przeurocza... naprawdę! Teen Top jest nielicznym z zespołów, który bardzo integruje się z fanami. Ciągłe spotkania i koncerty napędzają ich i fanów do wzajemnego wsparcia - i to mi się podoba. Angles - bo tak nazywa się fanklub zespołu, jest prze z chłopaków strasznie rozpieszczany. Tą piosenkę będę słuchała częściej niż "Miss Right". Chociaż ma trochę muzykę jak z naszego disco polo to jest ten bit bardziej podprowadzony pod nowoczesny pop. Ale, że jestem taka stara i pamiętam te czasy to nie sposób mi jest nie słuchać tej piosenki i nie wyłapać tych dźwięków. Piosenka jest rewelacyjna, nie mogę przestać jej słuchać! Wszytko jest rewelacyjne... uwielbiam Was chłopaki!

Teledysk to tzw zlepka. Mamy tu wyrywki z teledysku "I wanna love" i nie widziane sceny z owego teledysku, próby i występy Teen Top i spotkania fanowskie! W ten sposób pokazują jak ciężko pracują i jak spędzają czas z fanami! <3 Urocze... ◕‿◕ 

źródło: TeenzOnTop @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz