czwartek, 11 kwietnia 2013

[Muzyka k-pop] Amerykańskie covery Chada Future i ak-pop

Znalazłam go przypadkiem dzisiaj. Chłopka został też zauważony przez to, że chłopacy z B.A.P, a zwłaszcza mój kochany Daehyun go pokazał na Twitterze.

Chłopak ma na imię David Lethre i ma 24 lata. Mieszka w Stanach i jest Amerykaninem.

Zafascynowany muzyką z Korei wybił się i pojawił na rynku muzycznym. Nie bardzo to ogarniam, ale wychodzi na to, że połączył ze sobą 3 gatunki: hip-hop, pop, i kpop i wyszedł mu ak-pop, czyli chyba amerykański koreański pop. Zadebiutował 13 sierpnia 2012 roku... Piosenka "Gangnam Style" zdecydowanie go zgniotła! Ja osobiście go nie kupuje i tego całego ak-pop, ale jego rodakom się to podoba to bardzo proszę! Dla mnie to zwykła tandeta i chęć robienia czegoś, co należy do innych. Szczyci się chłopak tym, że już mam swój mini album i pracowało nad nim znani autorzy innych zespół.


Jego pseudonim to Chad Future, a debiutancka piosenka to "Hello"


Wygląda tutaj trochę jak Jonghyun z SHINee, ale upodabnia się do G Dragona, z resztą wyraźnie słychać jak na początku piosenki mówi: "Ayo GD, It was my turn now!". Piosenka mi się nie podoba, i sam chłopak mnie jakoś nie bardzo zaciekawił. Bardziej podobają mi się jego covery!


Mam tutaj cover z paru dni do piosenki "One Shot" B.A.P i JJ Project "Bounc" i GD "Crayon"- są naprawdę świetne, mega mi przypadły, ale chłopak nie zdołał rapować tak dobrze jak Bang Yong Guk - do tego trzeba nim być!

Zobaczcie i dajcie znać co o tym sądzicie!



źródło: ChadFuture @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz