piątek, 12 kwietnia 2013

[Solo K-pop] Mężczyźni solo w k-popie

Przedstawię wam paru panów, których warto zobaczyć i zwrócić uwagę. Sama jeszcze nadal wielu nie poznałam, ale przedstawię wam tylko parę i piosenki, które mi się podobają, lub są nowe. Parę informacji wstępnych dotyczących danego pana i moja historia jak go poznałam. Nie będę pokazywała solo, osób, które są w zespołach...

Mimo wszystko zanim zespół B.A.P zadebiutował, Bang Yong Guk (ur. 31 marca 1990r.) - lider i raper zespołu zaczął solo. Początkowo zaczął w jako doczepka do niesamowitej piosenki Song Ji Eun z zespołu Secret. Artystka promowała swój drugi solowy album, a Yong Guk można powiedzieć, że "zadebiutował". Był to początek roku 2011 - 2 marca, a raper w teledysku mimo, że się pojawił, nie było go zbytnio widać - oto piosenka "Going Crazy". Potem Wystąpił solo z niesamowitą piosenką "I Remeber", do której zaśpiewał Yang Yo Seop ze swoim niebiańskim głosem z zespołu BEAST. Była to pierwsza solowa piosenka Banga i uzyskała wielkie poparcie wśród fanów. Był to 11 marca tego samego roku kiedy pojawił się teledysk do tej piosenki. Wytwórnia rapera TS Entertainment stworzyła duet dwóch raperów, którzy są teraz członkami zespołu B.A.P, w którego skład wchodził oczywiście Bang Yong Guk i Choi Jun Hong, znany bardziej jako Zelo i nazwano ich BANG&ZELO. Piosenka "Never Give Up" doczekała się teledysku. Debiut B.A.P przypadł na kolejny rok - 27.01.2012 r. Ja mimo wszystko poznałam go dopiero w zespole, ale od czego jest You Tube! ^^

Moja ulubiona piosenka Bang Yong Guka to zdecydowanie "I Remeber". Zakochałam się w niej i w wersji drugiej, która pojawiła się w repackage mini albumie "Crash", gdzie zamiast Yo Seopa, śpiewa Dae Hyun z B.A.P. Zapraszam do obejrzenia tego jakże zapierającego dech w piersiach teledysku i piosenki. POLECAM!

źródło: TSENT2008 @ yt

Kolejny pan solo, to urokliwy aktor i wokalista Soe In Guk (ur. 23.10.1987 r.). Co prawda nie wiedziałam go nigdy wcześniej, ale po tym jak Eat Your Kimchi ogłosiła nagrody na rok 2012 i wspomniało o teledysk piosenkarza K.Willa do piosenki "Please don't..." po zobaczeniu go - zauroczyłam się w In Guku. Teraz w tym roku pojawiła się wiadomość, że ma swój comeback muzyczny. Wiedziałam, że śpiewa, bo zdążyłam to sprawdzić, ale jego piosenka jakoś mi nie przypadła do gustu. Dopiero tegoroczne piosenki jakie wyszły kiedy miał comeback na początku lutego, spodobały mi się. Swoją karierę muzyczną rozpoczął już w roku 2009, ale nie zrobił zbyt wiele piosenek. W większości były to single i małe EP, ale tak szału nie ma. Teraz właśnie bardzo zwraca swoją uwagę w mediach. Pewnie przez wystąpienie w teledyskach i dramach jak "Love Rain" i "Replay 1997". Ale ma ten urok osobisty i głos.

Ode mnie proszę piosenka wraz z raperem Verbal Jint, chociaż wczoraj pojawiła się jego nowa piosenka "With Laughter or with Tears", ale jest bardzo spokojna lecz wolę jednak tą u dołu "I can't live because of You"


źródło: CJENMMUSIC @ yt

Kim Hyung Soo znany bardziej jako K.Will (ur. 30.12.1981 r.) trener śpiewu, kompozytor i tekściarz zaczął karierę w roku 2006. Niestety nadal nie wiem o nim zbyt wiele, ale chcę wiedzieć, ponieważ jak dla mnie jest niesamowitą osobą. Podziwiam go za to jaką muzykę tworzy, ale także za świetne klipy jakie pojawiają się do jego piosenek  Nie spodziewałam się, że może być tak sympatyczną osobą po wszystkich filmikach jakie dotychczas zobaczyłam. Poznają go niedawno, ale już mogę wam go polecić. Nie odsłuchałam wszystkich jego piosenek, bo jest ich naprawdę sporo,ponieważ jako świetny wokalista ma naprawdę niesamowity popyt u publiczności, zarówno w duetach jak i do muzyki z dram. Jego dyskografia pęka w szwach. Najśmieszniejsza rzecz jaka mi się rzuciła w oczy, kiedy zobaczyłam pierwszy raz K.Willa stwierdziłam że jest bardzo podobny do Daesonga z zespołu Big Bang - najlepsze, że nie tylko ja to zauważyłam.

Piosenka którą chcę bardzo wam polecić to jak najbardziej pierwsza piosenka jaką poznałam i zrobiła co najważniejsze dużą furorę: "Please don't..."

źródło: starship @ yt

Czas na wesołego pana o imieniu Huh Gak (ur. 15.11.1984 r.). Zadebiutował w roku 2010 i znany jest jako "Facet, które przewraca stoły" i "Południowokoreański Paul Potts (brytyjski tenor)". Ja go znam od roku 2011 kiedy pojawiły się dwa teledyski w jedną historię - piękny wokal zachwycił mnie po całości. Te dwie piosenki to "Hello" i jej ciąg dalszy "I told you I wanna die" - przepiękna historia i piosenki. Polecam jeśli ktoś jak ja ma słabość do Jun Hyunga z zespołu BEAST. Teraz Huh Gak dzięki programowi Immortal Song 2 stał się bardzo znany, co bardzo zdecydowało o jego powrocie na scenę. Piosenka "1440" stała się wielkim hitem w Korei. Wspierajmy tego świeżego wokalistę, ponieważ ma ogromny talent i potencjał.

Moje serce rozpływa się za każdym razem kiedy słucham tej piosenki. Nie mam na myśli żadnej u góry. Chcę wam pokazać piosenkę "Melodrama", którą listy przebojów pokochały jak ja. Huh Gak śpiewa w niej z Yoo Seung Woo. Teledysk co prawda jest, ale przerywany jest rozmową, a was ma zauroczyć piosenka.


Zion. T (inaczej też Skinny Red), a naprawdę Kim Hae Sol (ur. 13.04.1989 r.) jest mi mało wiadomy, ale po raz pierwszy zobaczyłam go dopiero w teledysku "Without You" Infinite H, oraz po jakimś czasie pojawiła się jego solowej piosenki "Two Melodies" - bardzo mnie urzekła. Zadziwia mnie jego barwa głosu i w jaki sposób śpiewa sprawia, że mam ochotę go słuchać wszędzie. Teraz wyszła jego album nie wiem czy debiutancki, ale wydaje mi się że nie pod tytułem "Red Light", a piosenka "Babay" i jej teledysk sprawił, że zakochałam się w tym gościu już na stałe. Muszę się o nim dowiedzieć więcej i przesłuchać jego album, bo siostra zaczęła słuchać i wleciała do mnie, że ostatnio dawno nie słuchała czegoś tak dobrego.

Z mojej strony jego nowa piosenka "Babay" - przesłuchajcie i oceńcie. To już ostatni pan, nie starczyło mi czasu na więcej. Dzięki za uwagę:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz