sobota, 13 kwietnia 2013

[PSY] "Gentleman" MV


Mamy kolejny hit PSY. Nie unikniemy fali jaka nadejdzie na tą piosenkę ponieważ jest bardzo dobra i teledysk mnie rozwalił na łopatki. Nie spodziewałam się, że PSY zostanie przy koreańskim, ale jednak nadal tworzy k-pop. Teledysk znów nawiązuje bardziej do Korei niż do innego kraju. Zobaczmy, albo zobaczcie, bo warto:

PSY - Gentleman MV


Kolejny hit, czy kit! jak dla mnie hit - na serio, przejadło mi się Gangam Style, a mimo wszystko PSY mnie zaskoczył. Z obserwacji moich i siostry stwierdziłam  że reakcja na ten klip jest nieunikniona - ludzie się śmieją. Ten humor nie jest zły, jest chamski, a PSY trafia z humorem w nawet najbardziej zgorzchniałych nastolatków. Zaśmieją się choćby nie wiem co. Niektóre momenty są wręcz obleśne, ale jakoś mnie to nie dziwi. Jestem po prostu zakochana w tym klipie, jest epicki. Na ten moment jego oglądalność wynosi ćwierć miliona, ale to tylko kwestia czasu. Oczekują wiele od PSY to on im to zapewnił - brawo dla niego!

W teledysku zamiast Hyuny z 4 Minute, tym razem wystąpiła Gain z Brown Eyed Girls', a PSY zmodyfikował taniec do nowej piosenki, który zawiera charakterystyczny ruch z choreografii z piosenki "Abracadabra" girls bandu BEG. Gain jest tam uroczym dodatkiem do klipu.


Piosenka nie wiem dokładnie o czy mówi, ale wszyscy teraz będą śpiewać "mother fother gentleman", lub jak kto woli "mother fu**** gentleman". Mocny bit może ludzi odstraszać  ale motem jak się słucha tej piosenki to bardzo wpada w ucho nie jest zła.

A wy jak oceniacie powrót PSY, czy Gentleman dorówna Gangnam Style? Zobaczymy!
źródło: officialpsy @ yt

3 komentarze:

  1. Może jestem uprzedzona albo coś, ale mi się to nie podoba. Gangnam Style od początku nie lubiłam (szczerze mówiąc byłam zdziwiona, że o k-popie usłyszano na szerszą skalę właśnie przez PSY'a - czy jak to się tam odmienia) i Gentleman również nie przypadł mi do gustu :/
    Mam nadzieję, że nie posypią się teraz na mnie hate'y po tym co napisałam, ale wyraziłam tylko swoje zdanie; z góry przepraszam wszystkich fanów PSY'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie znałam wcześniej rapera Psy,dopiero po Gangnam Style poznałam bliżej jego twórczosć.K-pop nie bardzo mnie pociąga,juz bardziej j-pop,ale jego utwory są genialne jak dla mnie!Tylko najgorsze co mnie wkurza,to te tłumy debilnych dzieci,którzy nic nie wiedzą o k-popie i jeszcze myslą,że Psy to Chińczyk (bo przecież Azja to tylko Chiny -.-").Po prostu czasami zadziwia mnie durnota niektórych. Kocham ten teledysk pomimo,ze jest chamski ^-^ <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się przyłączę. I pewnie znów Cię zaskoczę, ale po raz kolejny mam bardzo podobne zdanie do Twojego. ;p
    Choć nie przepadam za PSY, to jednak trzeba przyznać, że jego kolejne dzieło, to jak najbardziej, DOBRA ROBOTA. :D

    OdpowiedzUsuń