sobota, 6 kwietnia 2013

[Info] Korea Północna ogłosiła stan wojenny z Koreą Południową!


Ale masakra .. i takie rzeczy na święta! Trochę się o tym naczytałam... Powiem, że się przestraszyłam, ale czytając po kolei każdy nowy artykuł i filmik uznałam, że nie ma co się bać! Ale w sumie...


Sytuacja zmienia się z dnia na dzień. Korea Północna doprowadziła do interwencji i próby negocjacji z ONZ i UE. Zagroziła USA, Korei Południowej. Chiny wycofały się z pomocy i Rosja także - Kraj Unii chcą pomóc, ale idzie ciężko, a wszystko przez młodego przywódcę Korei Północnej - Kim Jong Una. Wielka zagadka, nikt nie wie co się w jego głowie dzieje.


Na razie zapadła decyzja, że coś ma się zacząć 10 kwietnia, tzn powiedziano, że Korea Płn. nie będzie mogła ochronić wtedy ambasadorów różnych krajów. Najgorsze jest to, że wszystkie rakiety zostały skierowane na wschód czyli na Europę i Chiny! Wojna kipi, ale inne kraje starają się ją załagodzić dyplomatycznie. Przeraża mnie fakt, że może to być wojna atomowa!

Na bieżąco można obserwować informacje TUTAJ

1 komentarz:

  1. Słuchałam i czytałam... Wojna zbliża się już ładnych parę lat, kłopot w tym, że teraz wydaje się już nieuchronna... Takie okropności na świecie...? Dlaczego...? Też się potwornie boję... :(

    OdpowiedzUsuń