piątek, 26 kwietnia 2013

[SHINee] "Why So Serious?" MV


Mamy nowy teledysk, czaicie to bo aż trudno uwierzyć, że SHINee zrobiło dwa teledyski w przeciągu 3 miesięcy. Chujowo, że nie ma Jonghyuna, ale da się przeżyć, może przez to, że ja go nie lubię - serio, kocham SHINee, ale jego no nie zdzierżę mimo tak długiego czasu. Ale chamsko, że wycieli jego linijki z piosenki kiedy śpiewa, a na płycie już jest. Mogłam zdzierżyć i nie panikować, że go nie ma w wideo, ale po co go wycinali. Mógł sobie lecieć w tle - ach to SM, nawet nie są przyszykowani na takie nagłe wypadki.

SHINee - Why So Serious? MV


Piosenka mi się podoba - mimo wszystko jest naprawdę dobra, chociaż trochę głośna, ale fajna!

Taniec nie kompletny, ale ujedzie! Zobaczymy w całym...

Chłopaki super, ale niech ściągną te soczewki i lakier do paznokci i te kreski pod oczami takie chamskie aż.

Nie chcę mi się pisać o SHINee, drażnią mnie ostatni. Na razie mam z nimi kryzys. Ehh... minie i będzie po staremu...

1 komentarz:

  1. Mi się nawet podobało. Ale choreografię uznałam, jako porażkę. Jednak ma też swoje plusy. Bo jest na swój sposób oryginalna... ;P
    Za to, Onew mnie zauroczył tym razem. Kompletnie. xD

    OdpowiedzUsuń