czwartek, 11 kwietnia 2013

[K.Will] Wywiad i Music Monday w Eat Your Kimchi

Dawno nie wrzucałam, żadnego Music Monday i ani jednego filmiku z serii Eat Your Kimchi Simona i Martina Stawskich. Ponieważ bardzo wspieram powrót na listy przebojów solisty z k-popu, ucieszyłam się z tego, że będzie jego wywiad w Eat Your Kimchi, ponieważ jest po angielsku i prowadzony jest przez te dwójkę, którą uwielbiam. Music Monday, mimo, że wyszedł w poniedziałek nie miałam okazji zobaczyć, dopiero teraz sobie przypomniałam i zobaczyłam


Ponieważ w teledysku nie mam za dużo K.Willa, całą cześć Music Monday zjechano Myungsoo. No może nie zjechano, ale dużo było o nim. Humor im dopisał i te wszystkie szczegóły, na które ja tym razem zapatrzona na L'a się nie skupiłam, oni mi wytknęli - byłam polana. POLANA! Samotny koleś - Boże, jak oni go zobaczyli!? I to dziecko - teraz będę na nie patrzeć jak na omena. Myungsoo i jego 4 lody!

A teraz ten rozwalający wywiad. Wywiad był bardzo zabawny i poza tym sam K.Will czuł się tam mega swobodnie. Ramówka wywiadu mnie najbardziej rozwaliła. Wiecie skąd wzięli pomysł? Z uroczych teaserów comebacku K.Willa. Zobaczcie TUTAJ. A teraz Wywiad cz 1 i cz 2.



Dziękuję Simonowi, że p oraz kolejny nauczył gwiazdy muzyki koreańskiej polskiego. Kwiczałam jak nastolatka kiedy powiedział: "Polish Ja ciebie kocham." - to było takie słodkie i powiedział to lepiej niż sam Simon! Zakochałam się - uroczy jest kiedy nagle zdał sobie sprawę, że ta dwójka jest małżeństwem ^^

Polecam zobaczyć ten wywiad w całości ^^!
źródło: simonandmartina @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz