wtorek, 23 kwietnia 2013

[G Dragon] "Michi Go!" MV


GD wydał nowy single kiedy robił swoją światową trasę koncertową. Teledysk zadziwił bardziej nić "Crayon" - sama nadal nie ogarniam!

G Dragon - Mochi GO! MV


Piosenka mi się średnio podoba. Nie kręcą mnie piosenki o ostrej imprezie bez grama kontroli, kojarzą mi się ze starymi czasami jak byłam jeszcze nie ogarnięta. Brak kontroli, szaleństwo... GD chcę nam to przedstawić, dodając do tego tą schizolska muzykę dup stepową. Z takim czymś do Skinsów, lub innego porąbanego serialu o nastolatkach na haju. Nie chcę mi się jej słuchać jakoś, dupy nie urywa

Teledysku nie rozumiem. Oglądałam i w połowie mówię do siostry - "Co ja właściwie oglądam" - wiem, że muzyka jakiej słucham jest porąbana, ale mam soje granice. GD nie popisałeś mi się - ześwirowałeś do reszty już, weź się chłopie ogarnia, to nie te lata...

A jak Wam się podoba to dziwactwo? Piszcie!
źródło: BIGBANG @ yt

3 komentarze:

  1. Piosenka nie jest zła, ale MV?... Okropne. Mam wrażenie, że od czasu crayon GD nie ma pomysłu na ciekawe MV, więc robi jakieś szalone ujęcia i nosi głupie ubrania. uwielbiam jego piosenki, ale te, które coś zawierają, typu xx. Jak dla mnie, MICHIGO to najgorszy comeback tego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenki od czasu do czasu posłuchać mogę, ale na temat teledysku się nie wyrażę, bo omal nie zwróciłam śniadania, gdy G-D oddawał mocz na teledysku... x.x

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE MIAŁAM OCHOTY OGLĄDAĆ DŁUŻEJ JEGO FRYZURY< WIĘC PO KILKUNASTU SEKUNDACH PRZESTAŁĄM OGLĄDAĆ TELEDYSK :D

    OdpowiedzUsuń