czwartek, 11 kwietnia 2013

[BTOB] "Second Confession" MV - COMEBACK


BTOB jak zespół, który istnieję zaledwie rok sprawił, że pokochałam ich w ten rok! Jeszcze nie są tak znani jakby chciano, ale to tylko kwestia czasu. Myślałam, że wydadzą jakiś album, ale jedna piosenka też jest czymś. Powiem wam tyle, że taki zespół EXO zadebiutował w marcu, ale ich promocja trwała 3 miesiące albo i więcej, a nadal ich nie. Cieszmy się tym, że istnieją takie zespoły, które jednak mimo wszystko nie skazują fanów na czekanie. Wytwórnię mimo wszystko się wybiera samemu... jedni wybrali dobrze inni gorzej. Koniec tej dygresji... zapraszam do obejrzenia teledysku i przesłuchania tej jakże uroczej i wesołej piosenki.

BTOB - Second Confession MV


Teledysk jest na świeżym powietrzu co sprawia, że moje oko odpoczywa od plastikowego studia z milionem lamp. Klimat zbliża nas do wiosny, która w Korei kwitnie wielką parą. Chłopaki uroczo ubrani w wesoły sposób spacerują z listem, który ma lecieć do tajemniczej nieznajomej. Urokiem osobistym i tym, że są ze sobą już tyle czasu czują się przed kamerą bardzo swobodnie. Przyjemnie oglądało mi się ten teledysk i jestem zadowolona z takiego przebiegu sytuacji!

Piosenka nawet z kwestią rapu sprawia, że chcę się hasać po dworze, albo domu z wielkim uśmiechem. Nie wiem co dokładnie znaczy teks piosenki, ale potem się dowiem. Zresztą tłumaczką wystarczy pół dnia, że by wrzucić już przetłumaczony tekst na polski język razem z klipem. W piosence słychać wiele pozytywnej muzyki instrumentalne, a do tego utalentowany wokal. Powiem wam, że jako fanka w końcu doczekałam się tego, że mój ukochany Peniel dostał więcej linijek do śpiewania. Zakochałam się w refrenie kiedy śpiewa lider i maknae!

Chłopaki tańca tylko troszeczkę, ale do tej piosenki jakoś tańca mi nie potrzeba. Znaczy się żel powiedziałam, taniec jest potrzebny, ale choreografii nie potrzeba. Bo oni jak dla mnie mogą sobie hasać beztrosko po całej scenie - to by pasowało. Uwielbiam jak są teraz ubrani i uczesani. Po prostu wyglądają tak świeżo, rewelacyjnie. Słoneczko w moim sercu skacze i się kołysze...
źródło: btobofficial @ yt

1 komentarz:

  1. ciekawe ciekawe
    zapraszam do mnie http://www.memoriesofthc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń