wtorek, 31 lipca 2012

[SHINee] SHINee WORLD 2012 na Fuji NEXT TV!


Japońska telewizja Fuji NEXT TV puściła dnia 28 lipca SHINee The First JAPAN ARENA TOUR. Dzięki temu możemy zobaczyć prawie cały koncert chłopaków z SM TOWN. Tak samo było z 1st Concert in Tokyo The SHINee World który także był puszczony w tej telewizji. Wraz z koncertem został umieszczone też parę wywiadów i nagrań specjalnych!
Jeżeli chcecie możecie zobaczyć ten koncert na YouTube, ale firma Fuji wciąż usuwa z powodu praw autorskich. Dlatego polecam ściągnąć sobie koncert tak jak ja. Ale jeżeli chcecie zobaczyć to macie tutaj linki do 4 części całego nagrania:


Co mnie bardzo cieszy to to, że możemy zobaczyć solówki chłopaków. Nie było tego pokazane na poprzednim koncercie i to mnie strasznie cieszy!^^ Mogę zobaczyć oszałamiającą solówkę Teamina i Key, oraz Minho! Judas, Judass... Jestem jednak zła, że akurat solówkę Key obdzieli do minimum ; /// zresztą zrobili to wszystkim - Taemin nie zdążył sobie na ekranie poszaleć z KORN! : <<
Kupa wywiadów, z których nic nie rozumiem, bo są aby po koreańsku, albo po japońsku! : <<<
Uwielbiam kiedy chłopaki mają własną wolę i robią na scenie wszystko co chcą, czyli najbardziej w START.
Generalnie strasznie mało pokazali... myślałam, że będzie więcej. No nic... musimy poczekać, aż pojawi się DVD!


Jeżeli ktoś jednak ma zamiar ściągnąć to polecam przez torrenty - TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz