czwartek, 19 lipca 2012

[BEAST] "Midnight" nowy single!

Nasze kochane chłopaki z BEAST mają swój COMEBACK

Jak na razie pojawił się tylko single BEAST "Midnight" (tłum. "Północ") którą możecie ściągnąć TUTAJ. Piosenka jest strasznie fajna i bardzo stęskniłam się za chłopakami. Są strasznie utalentowani i przystojni itp. Na mojej liście zespołów k-pop są na 2 miejscu. ^^

Już niedługo będziemy mogli się cieszyć teledyskiem, ale jak narazi pojawił się tylko teaser. Powiem tyle: "O ja pierdole! Moje kochanie, Elfik, Usteczka. Co oni wam zrobili?"

A teraz małe zdjęcie, żeby zobaczyć jak oni tam wyglądają jeszcze raz... masakra! Moja opinia to nic, ale wydaje mi się, że jest bardzo trafna! ^^

  • Junhyung (mój ulubieniec, nazywam go "moje kochanie") to jest jakaś porażka. Załamałam się totalnie jak go zobaczyłam. Słabo mi się zrobiła aż. Mam jedyną nadzieję: że ten fiolet to się już nie pojawi!
  • Dongwoon (nazywam go Karol, bo mi takiego jednego przypomina) wygląda świetnie nawet w blond włosach. Kiedy miał je ostatnio, nie podobały mi się, ale teraz są super. Przystjniacha ^-^
  • Yoseob (nazywam go Świrus, nie muszę mówić czemu, jak ktoś go zna) nie wygląda źle, ale rewelacyjnie też nie. Wolę jak ma brązowe włoski, wtedy jest uroczy : >
  • Hyunseung (nazywam go Elfik, bo wygląda jak elf) kolejna porażka. Jak nie marchewkowe włosy w "Ficion" yo teraz ta czerwień! On jest mega przystojny jak ma naturalne włosy i brązowe, ale teraz - nie wiem, chyba chce przypominać Taemina z japońskiego "Replay".
  • Gikwang ("Usteczka", przez wielkie usta") - "Chryste Panie, why?" to jest koniec -_- Miało być groźnie, a wyszło strasznie! Nie pasuje i tyle, co tu dużo gadać! Zawiodłam się na jego stylistach!
  • Doojoon ("Stary". przez to że jest najstarszy) REWELACJA! *.* Zakochałam się! OGIEŃ! ...
Mam też ich sesję do owego utworu. Nie pisałam tego jeszcze do góry, ale ta piosenka jest utworem promującym ich nowy 5 mini album "Midnight Sun". Daty pojawienia, jeszcze nie znam, ale się dowiem! A tu mamy wideo promujące płytę:

A tutaj urocza sesja, na całe szczęście bez fioletowych włosów. Ucieszyło mnie to, a zdjęcia są świetne! Mam nadzieję, że wam też przypadną do gustu:





Czekamy z niecierpliwością nasze bestie na wasz album, ale jeszcze parę zdjęć na koniec, także bardzo urocze:

źródło: zdjęcia fanpop.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz