poniedziałek, 23 lipca 2012

[Album] BEAST 5th mini album "Midnight Sun"

Jak ten czas mija. Jako tak młody zespół mają już za sobą 5 mini album i jeden studyjny, a istnieją od roku 2009. Ich wytwórnia to Cube Entertainment. Jeszcze nie ma teledysku do pierwszej piosenki, ale będziemy czekać cierpliwie. Jak na razie możemy się nacieszyć właśnie tym albumem. Może szkoda, że mini.
Jaka jest różnica między mini, a studyjnym? A taka, że album studyjny ma minimum 10 utworów i więcej, a mini z minimum 6. Bywa tak, że mają nawet mniej niż 6, jak dla mnie to szkoda kasy żeby kupić taki, wolę poczekać, aż pojawi się większa płyta i to z takimi samymi piosenkami.
Lecz, jeśli chodzi o BEAST, to mają oni jednak tak, że wydają mini album i taki pozostaje. Zaraz zacznę go recenzować, ale zanim to proszę link to pobrania za darmo tego albumu: BEAST 5th mini album "Midnight Sun"


Lista piosenek:
01. Midnight (별 헤는 밤)
02. 아름다운 밤이야 (Beautiful Night)
03. 내가 아니야 (It’s Not Me)
04. 니가 보고 싶어지면 (When I Miss You)
05. 니가 쉬는 날 (The Day You Rest)
06. Dream Girl

Okładka: prosta, a za razem bardzo fajna - ładne słoneczko wyszło z liter.
Będę każdą piosenkę po kolei oceniała. Jak na razie przesłuchałam album 5 razy, albo 6. A w sumie teraz włączyłam sobie jeszcze raz, żeby ocenić na świeżo. No to zaczynam:
  • Midnight (별 헤는 밤) - strasznie podoba się mi to pianino w tle, cały czas słychać te same uderzenia w te same klawisze, a po chwili wchodzi jak zwykle w piosenkach BEAST gitara akustyczna. Bit rewelacyjny i wokale także. "Na na na na na na" - po pierwszym przesłuchaniu tylko to znałam, ale teraz już śpiewam jak trzeba. Doowoon nareszcie śpiewa więcej kwestii niż kiedyś. Refren jest mega, ale partia rapu Junhyung powala mnie jak zwykle - kocham Jockera. Śmieszy mnie tylko jak w kółko jest tak śpiewanie słowo "midnight" jakoś tak "mi-dni-dni-dnight" - ocena 9,3/10
  • 아름다운 밤이야 (Beautiful Night) - już tę piosenkę opisałam i oceniła, ale jak teraz słucham jej to uwielbiam ją jeszcze bardziej niż za pierwszym razem. Angielskie linki są świetnie zaśpiewane - super akcent. I co ważne "Ba mi ja i ja" ^^ ocena 9,4/10
  • 내가 아니야 (It’s Not Me) - jedyne co w tej piosence najbardziej trawie to rap i głos YooSoeb, a tak jest jakaś dziwna. Co mnie cieszy to to że pojawia się pod koniec piękna gitara, ale hiszpańskie rytmy - miodzio. Tytuł w piosence pojawia się tak często, że o dziwo wiedziałam co on oznacza. To przez to, że tyle razy słyszy się w dramach jak inni gadają "To nie ja!" - ocena 5/10
  • 니가 보고 싶어지면 (When I Miss You) - re-re-re-rewelacja! REWELACJA! <3 <3 Serc e mi się koi i płacze i strzela promieniami jak słyszę pierwsze dźwięki tej piosenki. I wtedy też wiedziałam, że będzie ona moją ulubiąną piosenką z płyty. Jak oni pięknie śpiewają, a melodia. BOŻE! A jak YooSoeb mówi: "Ze mną wszystko w porządku" po tym jak mówi tytuł piosenki "Kiedy za tobą tęsknie" - o JEZU! <3 Padłam - ocena 101/10
  • 니가 쉬는 날 (The Day You Rest) - nie bardzo wiem w jakim gatunku jest zaśpiewana i zagrana ta piosenka, ale brzmi bardzo spoko. Mam perkusje w tle, a ja uwielbiam ten instrument. Jest ok, ale nie ma szału - ocena 5,5/10
  • Dream Girlpiosenka zdecydowanie na samotne wieczory. SHINee ma takich piosenek walniętych na takie kopyto jak ten utwór. Albo mi się wydaję, ale słyszę tam japońskie słowa, ale może mi się zdaje. Jeszcze nie maiłam styczności z tekstami piosenek, ale zobaczy się później. Ogólnie bardzo fajnie się słucha - ocena 7/10
Album oceniam za bardzo udany i będę na lato i później słuchała z przyjemnością. Jeśli ktoś kocha BEAST to pokocha wszystko co wyjdzie z ich rąk i gardeł. MIODZIO!
OCENA KOŃCOWA - 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz