środa, 1 sierpnia 2012

[Wpis] Już rok z SHINee...^__^

Jak to szybko przeminęło nie mogę uwierzyć! Dokładnie rok temu poznałam zespół, który jest moim ulubionym z gatunku k-pop (koreański pop) - SHINee!


W skład SHINee (han. 샤이니) wchodzi:
- najstarszy i lider zespołu Onew han. 운유 -  (Lee Jinki; han. 이진기)
- główny wokalista wraz z liderem - Kim Jonghyun (han. 종현)
raper i wokal, oraz mój ulubieniec ze wszystkich - Key han. - (Kim Kibum; han. 김기범) 

- główny raper - Choi Minho (han. 민호)
- główny tancerz i najmłodszy w zespole (maknae) - Lee Taemin (han. 이태민)

Oni byli moim pierwszym zespołem z k-pop'u. Wcześniej słuchałam tylko CNBLUE, lub FT Island, a tu BOOM! To była jak wielka eksplozja, a wszystko przez piosenkę "Hello".
To dość krótka historia, bo moją uwagę zwrócił po pewnym czasie ten mały rudowłosy chłopaczek:


W końcu nie wytrzymałam i podczas słuchania piosenki CNBLUE - LOVE GIRL przełączyłam na tą ikonkę. Pierwsza moja reakcja to była - "O BOŻE! Co to jest?!?!?". Siedziała koło mnie siostra i oglądałyśmy razem. Taemin był taki tam uroczy, ale nie przyznałam się, że mi się tam podoba. Wtedy wymyśliłam dla nich na chybił trafił przezwiska, wtedy kiedy pojawiali się na ekranie


Minho nazwałam Merlin, bo wygląda tam zupełnie jak postać z serialu brytyjskiego "Przygody Merlina":


Na Jjonga podałam przezwisko, które zostało do teraz, przez jego wielkie dziury w nosie. Skojarzyło mi się z filmem "Operacja Hamburger" kiedy koleś włożył sobie winogrona do dziurek od nosa i tak właśnie go nazwałam - Winogrono.



Key nazwałam Piżamka, bo jego czerwony strój wyglądał jak piżama, a Onew "Jeszcze raz się uśmiechniesz  to dostaniesz" - bo ciągle się tam szczerzy! A teraz kocham ten uśmiech! <3
Teraz nacieszmy się teledyskiem i tą cudowną piosenką, którą musiałam po 5 minutach mieć, bo nuciłam ją pod nosem non stop. ^^


JESTEM JUŻ ROK Z SHINee!! >.<
사랑해 유!! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz