środa, 25 lipca 2012

[BoA] Nowy teledysk do "Only One" i taneczna wersja

Znana koreańska piosenkarska BoA z wytwórni S.M.Entertainment promuje nowy 7 album "Only One", który pojawił się 22.07 (tak jak BEAST) singlem o tej samej nazwie - "Only One". Teledysk w wersji dramy pojawił się wczoraj, ale taneczna wersja właśnie w dniu premiery:

BoA 보아 Only One Music Video (Drama ver.)


BoA 보아 Only One Music Video (Dance ver.)


Z tego co przeczytałam, to piosenkę skomponowała i napisała sama artystka - podziwiam. Utwór jest tak świetny, że nieczekająca długo miałam go już na telefonie. Najbardziej z tego wszystkiego zachwyca mnie choreografia. Rewelacja!
Sama nie wiem, który jest mój ulubiony moment, ale wydaje mi się, że końcówka piosenki - Tak!
Gdybym miała wybrać jaką wersję teledysku wolę, to była by to - Dance Ver. zdecydowanie. 
Ten taniec to rewelacja, rewolucja i coś na "r" jeszcze!
Muszę przesłuchać jeszcze album i go ocenić, oraz poszerzyć swoje wiadomości na temat BoA.
źródło: smtown @ YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz