środa, 11 lipca 2012

[Wpis] No to zaczynamy ^^

안녕 = Cześć

Powodem dla którego rozpoczęłam pracę nad tym blogiem jest taki, że nie wszystkim się podoba to co lubię. Wolę swoje przemyślenia i inne tego typu sprawy opisać tutaj, będzie mi o wiele łatwiej.

Uwielbiam pisać o Korei Pd i wszystkim co jest z nią związane, czyli np: język, kultura, ciekawostki, dramy, muzyka itp. Zakochałam się w tym kraju ponad rok temu i teraz wszystko kręci się wokół  niego.

Postanowiłam nawet zmienić swoje plany na przyszłość dotyczące studiowania i wybrałam na pierwszy rzut filologie koreańską. Na razie pozostało mi do matury jeszcze 2 lata, ale w wieku 18 lat jestem tego pewna i wiem, że mi się to opłaci. Oby moje marzenia się spełnił. Pozostało się uczyć i jeszcze raz uczyć.

Mam nadzieje, że osoby zainteresowane będą zaglądać na mój blog i pozostawią po sobie sympatyczny komentarz. Jestem bardzo podekscytowana prowadzeniem tego nowego bloga, bo mój "niewypał" nie kusi wielu koreo-maniaków, a wręcz pojawiają się tam tylko moi zdegustowani znajomi. Koleżanka namówiła mnie, żebym jednak zdecydowała się zrobić krok do przodu i stworzyć witrynę przeznaczą tylko dla Korei! ^^ A oto mój blog - Świat Kasi

Pozostało mi tyko uzupełniać bloga fajnymi wiadomościami i nazbierać grono zainteresowanych. Życzcie mi szczęścia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz