poniedziałek, 16 lipca 2012

[will.i.am] Potęga rynku muzycznego w Korei

Pewne rzeczy dochodzą do człowieka po jakimś czasie, ale mnie jakość rozjaśniło w tej sprawie od razu.

Znany piosenkarz i producent muzyczny will.i.am wzbudził moją ciekawość w świecie muzyki koreańskiej. Kiedy powoli poznawałam zespoły z gatunku k-pop (a w tym 2NE1) zauważyłam, że will.i.am bardzo się zaangażował we współprace z dziewczynami. Począwszy od występu, który obejrzałam na YouTubie, gdzie CL (liderka 2NE1) wystąpiła w Chinach razem z dwoma członkami zespołu The Black Eyed Peas (w tym will.i.am) wykonując piosenkę "Where is the love?:


CL zaśpiewała niesamowicie i rapowała także parę fragmentów. Gdybym ją znała za dzieciństwa i spytaliby mnie wtedy: "Kim chcesz zostać w przyszłości?" to odpowiedziałam bym: "CL z 2NE1!! ^^ ". Uwielbiam ją!


A wracając do will.i.am to z jednych wywiadów powiedział, że to tylko kwestia czasu, kiedy koreański pop będzie dotrzeć do wszystkich części świata. Sami widzicie, że jako producent chodzi mu jedynie o kasę. Uświadomił sobie, że rynek muzyczny w Azji to żyła złota. Co prawda on też zarabia krocie na swojej muzyce, ale Azja nadal jest niezależnym kontynentem. Jeżeli podbije serca Azjatów to ma sukces gwarantowany, ponieważ po wykorzystaniu jednej z gwiazdek np. koreańskich to mu się uda. Nie lubię tego!

Dobija mnie ta jego świadomość o potędze k-popu. Wolę jednak, żeby ludzie zakochali się w Koreańczykach, a nie w tych Koreańczykach, które śpiewają razem z will.i.am. Źle mówię?

Will.i.am powiedział: "Wiesz, z koreańską modą, technologią, myślę, że nadszedł czas aby koreańskie zespoły stały się wielkie wszędzie." - sami widzicie. Jedna wielka promocja i zarabianie pieniędzy. Szkoda mi już słów.

Okazuję się, że pan producent nie jest jedyny, który lubi występować razem z gwiazdkami k-popu. Znalazłam jeszcze paru takich kandydatów jak: Kanye West i Malik Yusef (zaśpiewali piosenkę z zespołem JYJ pt. "Ayyy Girl"), Diplo (nie znam kolesia, ale współpracował z GD&TOP) oraz Pixie Lott (także GD&TOP i piosenka "Dancing On My Own"). W sumie jak tu się dziwić, kto by nie chciał pracować razem z G Dragonem! ^^


A teraz proszę na koniec pewną piosenkę will.i.am z roku 2010 razem z Nicki Minaj - Sprawdzicie to!:
Nadal uważacie, że przesadzam!? ᄒᄉᄒ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz