wtorek, 17 lipca 2012

[SHINee] Występ na Expo 2012 w Yeosu

Exop 2012 to międzynarodowy zjazd promujący ochronę na oceanach i wybrzeżach. Tegoroczny ma właśnie taką tematykę i został zorganizowany właśnie w Korei Południowej w mieście Yeosu. Impreza została zaplanowana na długi okres, bo od 12 maja do 12 sierpnia. To wielka promocja dla miasta i przewidziano 8 milionów zwiedzających, oraz udział 103 krajów. Z tego co przeczytałam to Polska nie bierze w tym udziału, ale na przykład Ukraina i Niemcy tak. Tyle że Polska jako jeden z 3 krajów organizował to spotkanie aż 13 razy.

W tym roku nie obyło się bez występu gwiazd, a ja właśnie chciałam wam przedstawić parę zdjęć lśniących chłopców z zespołu SHINee. Jestem oczarowana włosami Key... po za tym wszyscy tam świetnie wyglądają. Wystąpili niestety bez Minho, który pracuje nad nową dramą. Data występu: 13 lipiec 2012.





Tak SHINee właśnie pracuję po trasie koncertowej. Zdjęcia wybrałam według własnego uznania. Mam nadzieję, że się spodobały - a zwłaszcza to duże z Taeminem ^-^
źródła: replayteam @fb, wikipedia.org

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz