wtorek, 1 stycznia 2013

[Wpis] Podsumowanie roku 2012!


W roku 2012 sporo się działo w świecie k-popu. Na rynek muzyczny wskoczyło prawie 70 zespołów i podgrup! Sporo prawda, a do tego jeszcze można dodać solowych wokalistów.
Doczekaliśmy się wielkich comebacków ze strony naszych idolów.


Nie można ominąć tego, że świat w końcu ujrzał k-pop na wielką skalę. Piosenka PSY "GANGNAM STYLE" ujrzało na You Tubie ponad miliard razy!
Oczywiście taka sława strzeliła PSY do głowy i odszedł ze swojej wytwórni YG, do jednej z amerykańskich. Można teraz stwierdzić, że jest już historią k-popu. "Sprzedał się!" - jakby to moja siostra powiedziała ^^

Ja jednak ten rok uznaje za bardzo udany jeśli chodzi o muzykę. Poznałam wiele fantastycznych zespołów i zagłębiłam się w dyskografie starszych. Moja widza na temat zespołów rozwija się z tygodnia na tydzień i wciąż chcę więcej. Stworzyłam ranking mój własny z zespołami z 2012 roku, które najbardziej zwróciły moją uwagę i stały się jednymi z ulubionych:


Mój numer 1 to zespół - BToB (Born To Beat) - ulubiona piosenka "Irresistible Lips"


numer 2 to zespół - NU'EST (New Established Style and Tempo) - ulubiona piosenka "Not Over You"



numer 3 to zespół - JJ Project - ulubiona piosenka "Before This Song Ends (feat. Miss A's Suzy)"



numer 4 to zespół - B.A.P. ( Best Absolute Perfect) - ulubiona piosenka "Stop It"



numer 5 to zespół - EXO-K - ulubiona piosenka "Two Moons (feat. Key from SHINee)"

Takie moje zestawienie. Dziękuję za uwagę i życzę, żeby ten kolejny rok był tak obfity w muzykę z Korei jak ten... może bez kolejnego "Gangnam Style" - ale to jest nieuniknione -_-

2 komentarze:

  1. nie zgadzam się trochę z tym bo na 1 miejscu powinien być : U-kiss kocham ich najbardziej Kevina
    potem Shinee , potem TeenOneTop super maja piosenki i chjuni jest super , BoyFriend oni według mnie są najlepsi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo kocham U-KISS, ale zestawiałam akurat zespoły które zadebiutowały w 2012 roku w tym rankingu.
      Gdyby dotyczyło to wszystkich zespołów jakie znam, to te zespoły co wymieniłaś byłby w pierwszej 10 zdecydowanie ^^

      Usuń