poniedziałek, 14 stycznia 2013

[INFINITE H] "Special Girl" MV - debiut


Nie jestem wielką fanką Infinite, ale mam ich wszystkie płyty (pościągane, właściwie) i znam parę dobrych piosenek. Jednak jako tako nie interesuje się nim na bieżąco. Wiem, że w maju wydali 3 mini album z piosenką „The Chaser”, teraz pod koniec roku ich Lider zrobił solowy album – Kim Sungkyu! Teraz powstała podgrupa zespołu Infinite H -  dlaczego H? Dobre pytanie, bo sama nie wiem! W skład wchodzi główny raper zespołu Dongwoo i drugi raper, oraz wokal zespołu Hoya. Panowie wydali mini album „FLY HIGHT”. Fani znają ich już wcześniej od wspólnych występów na koncertach zespołu Infinite. W tworzeniu hip hop-owego debiutanckiego albumu, pomogły im najbardziej znane nazwiska z gatunku hip hop-u w Korei. Na mini albumie znajdziemy 5 kawałków… nie miałam jeszcze okazji go przesłuchać, ale znajdę czas i z chęcią zobaczę co skombinowali. Piosenka którą dzisiaj przedstawię właśnie pochodzi z tego albumu, a nazywa się „Special Girl”. Pierwszy raz usłyszałam kiedy oglądałam w telewizji „Music Bank” na kanale KBS World i był ich debiutancki występ. Piosenka mi wpadła w ucho i od razu poszłam zobaczyć czy jest teledysk – i był!

INFINITE H - SPECIAL GIRL (feat. Bumkey)


Piosenka jak na hiphopową jest w bardzo wolnym tempie. Nie zajeżdżają nie wiadomo jak szybką nawijką słów. Teks piosenki zespala się fajnie z teledyskiem. Na przykład kiedy Hoya mówi, że „Markowa, nowiutka koszula którą wczoraj kupiłem jest dokładną dekalkomanią niebieskiego nieba”, a w tym momencie zakłada błękitną koszulę, a po dwóch stronach ekranu pojawia się fragment nieba. Albo Dongwoo mówi, że „Ponieważ faceci zawsze ustawiają się do ciebie w kolejce, muszę pokonać ich wszystkich.”, i idzie z kwiatami do mieszkania dziewczyny, a tam 10 facetów przed nim, więc zaczyna ich popychać! Bit w piosence jest fajny, to sprawia że człowiek podryguje słuchając piosenki. Uderzenia perkusji i fajne chórki w tle. Ponieważ chłopaki rapują wszystko się fajnie wiąże, ale refren jest śpiewany i to sprawia że piosenka jest „special”. ^^

Teledysk mi się strasznie podoba, nie licząc tego że tak świetnie się łączy z tekstem piosenki. Jest bardzo uroczy i opowiada ciekawą historię zakochanego chłopaka w dziewczynie. Bardzo barwny teledysk, ciekawe miejsca do tańca i śpiewania – barwne studio z wielkim napisem „Special girl” i dach! Po za tym mamy tam fajny humor, dziwnego gościa z kartonem na głowie, który wygląda jak ten cały koleś karton z LMFAO, pokazane 4 pory roku, film akcji – wszystko jest super!

Co do tańca to dużo go nie ma w teledysku, tylko charakterystyczne kręcenie bioderkami w momencie wymawiania słowa „special”, a tak bardziej dali im swobodę w ruchach. Jednak w występie na żywo było widać o wiele więcej. Ale nic specjalnego, bo do choreografii użyto 5 tancerzy, którzy robili za tło. Podczas gdy jeden rapował, drugi tańczył z tancerzami malutki układ. Podoba mi się jak w pewnym momencie każdy z nich razem z tancerzami pokazuje palcem na tego drugiego kiedy śpiewa. Fajnie to wszyło w przypadku kiedy rapował Dongwoo.

Co do stylizacji to bez zarzutu… na serio. Miło mi się patrzy na te kolorowe stroje. Poprawiają humor kiedy na dworze mróz, a oni hasają w kolorowych spodniach. Strasznie podoba mi się ten kapelusz z różkami Dongwoo jest uroczy, chciałabym taki. A tak wszystko ok, nie mam zastrzeżeń. Najbardziej podobają mi się jak są ubranie w te dane pory roku. Ulubiony struj to na wiosnę – cienkie sweterki, ale z płaszczami na zimie chyba nie trafili, chociaż ten śmieszny puchaty szal-wąż jest śmieszny jak Dongwoo się nim wygłupia!

To tyle z mojej strony. Ja serdecznie polecam tę piosnkę i zobaczyć występ na żywo który widziałam jako pierwszy - TUTAJ. Posłuchajcie piosenki i dajcie znać co o niej sądzicie. Albo o teledysku. Coś mi się wydaję, że zbliżyło mnie to bardziej do Infinite. 
Zapraszam do przeczytania tłumaczenia piosenki, które użyłam - TUTAJ

1 komentarz:

  1. Piękna piosenka od razu jak usłyszałam i zobaczyłam
    ten teledysk to mi się spodobał super :)

    OdpowiedzUsuń