wtorek, 15 stycznia 2013

[U-KISS] "ALONE" MV

Już wcześniej się pojawił teledysk do piosenki "ALONE", ale nawet o tym nie wiedziałam. Zapraszam do obejrzenia.


Nadal jestem zdania, że Kevin wygląda tu strasznie i piosenka mi się nie podoba, ale reszta zespołu wygląda zjawiskowo. I co najważniejsze taniec jest świetny. Ich japońska agencja jednak nie opublikowała teledysku, ale i tak jest w sieci. Sam teledysk nie jest jakiś specjalny, ale chłopaki fajnie są tam ubrani. Fani będą mogli podpatrzeć kolejną kreacje, czyli wysokie czarne buty, plackowate spodnie i żołnierski płaszcz.
źródło: dramaxpr0ducti0n @ yt 

1 komentarz:

  1. Mi się podoba piosenka ale rzeczywiście Kevin trochę wygląda dziwnie ale pozostali ślicznie taniec mi się ich podoba ogólnie nie jest żle mi się podoba

    OdpowiedzUsuń