czwartek, 3 stycznia 2013

[B1A4] "Tired To Walk" taniec w studiu

W teledysku nie pokazali tańca, ale że jestem świeżutką fanką B1A4, nie zobaczyłam występu na żywo. Nie po pełnie tego błędu już. Dlatego wrzucam przygotowany przez chłopaków filmik z tańcem do piosenki "Tired To Walk"


Jestem bardzo zaskoczona efektem. Powiem szczerze, że zaczęłam się na samym początku śmiać jak zobaczyłam tą ruszającą się nogę. Nie wie jak to określić - oni nią tupali? Ale potem było coraz lepiej. Cały taniec jest bardzo zsynchronizowawszy i wszytko idzie gładko z bitem. Mimo, że oni w tej piosence "cierpią" strasznie szybkie mają te ruchy w refrenie. Ręce się ruszają jak samurajskie miecze i te nogi. Oni tam szaleją ^^ Śmieszny ale i imponujący efekt jest kiedy zespół i tancerze podnoszą głowę w jednym momencie lub przekręcają w drugą stronę. No i za użycie ławki do tańca uznaje za fajny pomysł!
Polecam zobaczyć występ na żywo - podczas rapu Baro te dłonie! WOW 0_o - TUTAJ
Ale taniec uznaje za bardzo bardzo świetny na 5+! : D
źródło: chB1A4 @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz