piątek, 18 stycznia 2013

[Kim Jaejoong] "MINE" MV i mini album - debiut


Najdziwniejsza rzecz jaką moje oczy ujrzały w tym miesiącu. Niczego dziwniejszego nie wiedziałam. Ale piosenka jest jak najbardziej spoko. O kim mowa? O Kim Jaejoongu z zespołu JYJ, a wcześniej TVXQ! Śledząc kolegę z zespołu - Junsu, postanowił wydać solowy album. Pojawił się mini album "I" oraz teledysk do piosenki "Mine". Na płycie jest 5 utworów z czego do 4 napisał tekst właśnie Jaejoong. Płyta jest w klimacie rockowym i teledysk również. W sumie nie ogarnęłam o czym jest teledysk bo dostałam zaćmy od ilości kiczu. Całe szczęście, że chłopak świetnie śpiewa i genialnie wygląda, ale teledyskiem nie ma co się chwalić. Jest tak dziwny jak wszystkie teledyski Junsusa i Hangenga - Kuang Cao. Zobaczcie i oceńcie.

KIM JAEJOONG - MINE MV


1st Mini Album - I (Mine) (2013)

Lista piosenek:

01. ONE KISS
02. MINE
03. 내안 가득히

04. 나만의 위로

05. ALL ALONE
źródła: CJESJYJ @ yt

1 komentarz:

  1. Jeśli o mnie chodzi, to podoba mi się i piosenka i teledysk. *.* Może nie powoduje jakiegoś wielkiego zachwytu, ale... xDD Przyjemny. ^_^

    OdpowiedzUsuń