środa, 16 stycznia 2013

[BOYFRIEND] "I YAH" MV


Kolejna piosenka która zadebiutowała w tym samym momencie co "Special Girl" Infinite H. Wiedziałam, że chłopaki oś szykują, ale nie wiedziałam, że teledysk. Za mało się nimi interesuje. Widziałam ich występ na żywo i piosenka "I Yah" bardzo mi się spodobała. Sprawdziłam potem i zobaczyłam teledysk. Obejrzałam i mi się spodobał. Jest bardzo prosty i uroczy. Fajnie, że Boyfriend postawił on taki styl jaki teraz mają po wydaniu "Janus" - wtedy dopiero ich tak naprawdę polubiłam. Piosenka pochodzi z rozszerzonej wersji ich pierwszego albumu "Janus". Zapraszam do obejrzenia teledysku!

W teledysku widzimy małą opowiastkę. Jedna i ta sama dziewczyna sprawia, że zakochują się w niej 6 członkowie zespołu. Wchodzi do studia w którym gra sobie Jeongmin i zamiast sobie pójść, zostaje. potem scena w klasie. ta sama dziewczyna rozmawia z koleżankami i kolegami. Z drugiego końca sali przygląda jej się drapieżnie Donghyun, a obok niego Minwoo. I kolejna scena, jeden z bliźniaków (nie wiem który, nie rozróżniam ich tak, ale wydaje mi się, że to Kangmin, poprawcie mnie jeśli się mylę) spóźnia się na zajęcia i zostaję przyłapanym przez nauczyciela z pałką x DD, i znowu ta sama dziewczyna, która też się spóźnia. Nauczyciel wymachuje im tym kijem przed nosem, a on po chwili łapie ją za rękę i uciekają. Za to Donghyun kopie w stół, przez co wszyscy odchodzą od dziewczyny  siada na ławce i łapie ją za rękę po czym coś do niej mówi, a ona głupio się cieszy. Później jeszcze ją ratuje po tym jak jacyś kolesie ją zaczepiali. Chociaż tamtych było trzech i byli wyżsi od Donghyuna to i tak sobie poszli. Pewnie ich zmroził wzrokiem. Jeongmin nie miał szczęścia, bo kiedy przed szkołą się wygłupiał z kolegami, zobaczył jak jego "I Yah" idzie z koleżanką za rękę, stwierdził, że nie warto - chyba wolała koleżanki. Kangmin wziął ją na przejażdżkę pod koniec, a już myślałam, że może skończy się jakimś wypadkiem, a tu nic.
Ujęcia z teledysku są bardo fajne i moją ulubiona kamera się pojawiła, która przytrzymuję się przy twarzy i tułowiu  a reszta w tle się rusza - świetny efekt. Pierwszy raz to widziałam w JJ Project - "Bounce" i 2PM - "Hands up". Polecam zobaczyć!

Piosenka jest super. Gitara w tle świetnie się sprawdza. Wszystko mi tam pasuje. Samo to, że Jeongmin zaczyna piosenkę mnie poprawia humor. Fajne partie rapowe, ale nie na wysokim poziomie. Generalnie nie mam co gadać, bo słucham jej na okrągło po 20 razy w kółko. Polecam!

Ubrani są tam świetnie, uwielbiam te marynarki z ćwiekami. I te skórzane kurtki z wzorzystymi bluzkami, ale te lateksowe świecące spodnie odpadają. Podobają mi się te płaszcze szare z czarnymi akcentami np. pasami, lub rękawami i do tego czerwone rurki. Marynarka Jeongmina, ta szara z plamami jest świetna. Mundurki koreańskie zawsze mi się podobały, ale te są bardzo urocze.

Dziękuję za uwagę i zapraszam do ściągnięcia 2 piosenek dodatkowych z pierwszego albumu Boyfriend!

Lista piosenek:
01. 아이야 (I Yah)
02. 그 곳에 (Standing With U)
źródła: starshipTV @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz