środa, 19 grudnia 2012

[B1A4] "Tried to walk" MV


To moja pierwsza recenzja teledysku B1A4. Co się okazało to ich comeback - gratuluje! Piosenka pochodzi z ich nowego 3 mini albumu "In the Wind". Wcześniej ich nie słuchałam. Znałam jedną piosenkę i tylko tyle, a tak jakby ich puścili gdzieś lub pokazali to bym nie poznała. Ale podciągnę się i dowiem się o nich trochę więcej. Piosenki odsłuchałam, bo zauważyłam ją kiedy głosowałam na nowy Kpop Music Monday. Zawszę słucham piosenkę, kiedy chcę na nie zagłosować i też tak zrobiłam. Piosenka strasznie mi się spodobała i słucham jej od czasu do czasu nawet po parę razy w kółko. No kto by się spodziewał. Teledysk jest naprawdę uroczy, ale przejdźmy do recenzji.

B1A4 - TRIED TO WALK (MUSIC VIDEO)



W teledysku widzimy jako głównego bohatera jednego członka zespołu. Przychodzi do pomieszczenia, które chyba przypomina piwnicę. Na krześle siedzi dziewczyna z wiankiem na głowie. Podchodzi do niej i próbuje ją dotknąć, ale ona go odtrąca. Zszokowany z wyciągniętą ręką dostaję w dłoń od niej pierścionek. ona wstaje i odchodzi. Załamany siada na krześle i przeżywa. Po chwili pojawia się inna wersja, tyle że w ciemniejszym klimacie.


Ciąg dalszy opowieści to wędrówka po pomieszczeniu, i dworze. Wszystko jest pokazane w dwóch wersjach ciemnej i jasnej. Wszystko wygląda ładnie i jest bardzo przejrzysto  Dochodzi do momentu kiedy ciemna wersja dociera do miejsca które wygląda jak cmentarzysko słoni z "Króla Lwa"


Cóż nie bardzo wiem dlaczego cmentarzysko, ale ok. Tak naprawdę jestem zachwycona całym teledyskiem i wszystkim co w nim jest. Jest piękny... znalazłam ładne zdjęcia, które pokazują, śliczne urywki z teledysku:



Nie widzę w tym teledysku wad ponieważ jest bardzo dobry. Gdyby można go porównać do tekstu piosenki to proste. Ponieważ w teledysku dziewczyna oddaje mu pierścionek i odchodzi, a pierścionek potem pojawia się tylko w ciemniejszej wersji bohatera i jest to pewnego rodzaju poszlaka do wyjaśnienia. Koleś był w niej zakochany, ona go rzuciła i on załamany pozastawia swoje złamane uczucie w ciemniejszej i skrytej części swojego umysłu. Spacerując, uśmiecha się  i widzi świat w kolorach, ale tak naprawdę to co go otacza jest ponury i jego wewnętrzne skrzywdzone "ja" płacze, oraz cierpi z powodu rozstania. Pierścionek w jaśniejszej wersji zastępuje mu kwiat. Jest to świetnie pokazane i w dość smutny sposób, kiedy chłopak płacze. Punkt kulminacyjny to ponowne spotkanie z ukochaną. Jeden ją przytula, a drugi pada i cierpi... smutne T.T

Co do piosenki to jest genialna! Zarówno muzyka jak i tekst... uwielbiam początek kiedy wypowiadane jest pierwsze słowo: "namgia". Bit jest taki delikatny i świetnie się wkomponowuje w tekst o zerwaniu. Piosenka mówi o zerwaniu i cierpieniu jakie przechodzi chłopak... śpiewa o tym jak próbuje iść swą drogą bez niej! Jak dla mnie piosenka na 5! Super!

Ponieważ to ballada to tańca nie ma : D

Chłopaki wyglądają w teledysku bardzo ładnie w klasycznych ubraniach, ale jest jeden minus... te futro u któregoś z nich! Matko Boska!

To tyle z mojej strony.... polecam, polecam, POLECAM!! REWELACJA!
źródło: chB1A4 @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz