niedziela, 6 stycznia 2013

[U KISS] "ALONE" teaser do teledysku


U-KISS wydaje nowy single japoński - to już 6, świeżo po piątym singlu "Distance...". Zobaczymy na nim piosenkę zatytułowaną "ALONE", oraz drugi utwór którego nazwa jeszcze nie została podana. Oby dwie piosenki pojawią się z instrumentalna wersją, także na singlu będą 4 utwory.
Premiera single zaplanowana jest na 13 lutego 2013 roku, a tytułowa kompozycja będzie użyta do japońskiego serialu telewizyjnego pt. "Shotenin Michiru no Minoue Banashi" ("Bookstore Worker Michiru’s Personal Story"). Jak na razie możemy zobaczyć zwiastun teledysku do piosenki "ALONE".
Jestem przerażona włosami Kevina (kocham Kevina, ale nie podobają mi się jego tlenione włosy : <), a ucieszona na widok przystojnego Eli'a.
Zapraszam do obejrzenia zwiastuna... jestem ciekawa jak spodobał wam się nowy image Eli'a i Kevina, oraz szybki dyskotekowy bit piosenki. Ja zaczęłam się śmiać - jest straszny!

źródło: allkpop @ wb, kome-world @ wb, avexnetwork @ yt, officiallykmusic @ wb

2 komentarze:

  1. zgadzam się z tobą w 100% kocham kevina ale teraz dziwnie wygląda jak jakiś narkoman a pozostali wyglądają ślicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam jeszcze dodać że mi się podoba piosenka :) najbardziej refren

      Usuń