niedziela, 16 września 2012

[Mini Album] G-Dragon "One Of A Kind"

Lista piosenek (można pobrać TUTAJ):
01. One Of A Kind (03:25)
02. 크레용 (Crayon) (03:16)
03. 결국 (ft. ? of YG New Girl Group) (04:02)
04. That XX (그XX) (03:19)
05. Missing You (ft. 김윤아 of 자우림) (03:27)
06. Today (ft. 김종완 of Nell) (03:39)

To jest rewelacyjny mini album. Nie spodziewałam się, że będzie aż tak dobry. Słucham go non stop od kiedy się pojawił w sieci i mam nowy dzwonek na telefon. G Dragon pokazał że jest doświadczonym i wszechstronnie uzdolnionym muzykiem. Zaprosił do współpracy wielu utalentowanych ludzi, co poskutkowało wielkimi hitami. Mam z tej płyty jak na razie 3 teledyski i zobaczymy, czy na tylu poprzestanie. Jestem bardzo ciekawa jak brzmi ostatnia piosenka, która prawdopodobnie pojawi się dopiero później, a brzmi "Light It Up". Jestem podekscytowana tak samo jak pierwszy raz włączyłam sobie piosenki na telefonie przez słuchawki.
Okładka jest bardzo twórcza i kiedy ją sobie przybliżycie zobaczycie, że na bokach jest wiele różnych rzeczy jak zwierzęta, statki i rośliny. Jestem ciekawa co skłoniło GD do wstawienia krzyża na okładkę. Czyżby miało to jakąś metaforę do Biblii, bo w końcu pokazane są zwierzęta i jakoś tak się z tym kojarzy, a te skrzydła przy literze "A" - sama nie wiem!
Zacznę oceniać każdą piosenkę poklei, pomijając te co mają teledysk ("One of A Kind", "That XX", "CrayOn"):
  • 결국 (ft. ? of YG New Girl Group) - to jest niesamowita piosenka, aż dech mi zaparło. Ale gwiazdą tej piosenki nie jest GD tylko ta dziewczyna co tam śpiewa anielski głosem. Mowę mi odbiera kiedy ona śpiewa. Czasem jak słucham tej piosenki, to czekam tylko jak ona zacznie śpiewać... Jak widać będzie nowy zespół dziewczęcy w YG - kolejne 2NE1? Zobaczymy, jak na razie mam tą piosenkę na dowód, że to będzie nie byle jaki zespół. Czekam~...
  • Missing You (ft. 김윤아 of 자우림) - "Missing U" to zdecydowanie moja ulubiona piosenka na płycie. To jest utwór, który będę wychwalać do końca życia, bo jest idealny. Poczynając od gwizdania, do śpiewania refrenu przez samego G Dragona. Kłaniam się nisko i biję brawo. REWELACJA! Ustawiłam ją sobie na dzwonek, bo idealnie mi pasuje to gwizdanie. Już nie mogę się doczekać jak ktoś do mnie zadzwoni. Bardzo bym chciała, żeby do niej był właśnie teledysk... oj jakie to by było szczęście. GD proszę~~! 
  • Today (ft. 김종완 of Nell) - Przyznam się, że wyłączyłam ja kiedy usłyszałam to miauczenie by Jongwan, że nie wytrzymała, ale potem jakoś zaczełam słuchać i mile się zdziwiłam. GD tam wymiata... fajowa muzyka ciekawie zaśpiewana, rytmiczna do potańczenia. No ale minus to pan który miałczy..tak

To tyle z mojej strony. Zachęcam do słuchania i pobierania. GD wymiata. KOCHAM GO! : D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz