poniedziałek, 24 września 2012

[TVXQ] "Catch Me" MV


Taki prezent, po ciężkim dniu w szkole. Dobrze, że miałam dostęp do komputera teraz. Nie czekamy tylko oceniamy DBSK, lub jak kto woli TVXQ!

Piosenka i teledysk to jest wielkie COŚ! Oglądałam go 2 razy pod rząd z rozdziwioną gębą. Myślałam, że po teledyskach EXO, które miały tyle efektów specjalnych, nie pojawi w tym roku coś co będzie miało podobny charakter. Piosenka "Catch Me" TVXQ... wymiotła. Sama piosenka jest singlem promującym ich nowy 6 album, pod tym samym tytułem. Jak na razie mam płytę na komputerze i przesłucham ją z chęcią po przesłuchaniu "Catch Me", a potem ocenię. Nie ma co dłużej czekać, przeanalizujemy teledysk:

Sam teledysk ma ciemny charakter i jest bardzo nowoczesnym stylu. Widzę tutaj wiele elementów, które przypominają mi teledysk SHINee "Lucifer". Ale tak już jest i mamy do dyspozycji wiele teledysków o takiej scenerii, a zwłaszcza z SM Town. Mamy tam jeszcze lustrzane sale, sala z wodą do tańczenia, jasna sala, ciemna sala, dużo dymu! Duży plus to te efekty z wielkimi rękoma i kiedy na końcu uderzają się pięściami i znikają. To robi wielkie wrażenie.

Co do piosenki to jest niezła techniawa. Uwielbiam takie piosenki w k-popie. Coraz więcej piosenek ma rytm dupstepowy. To nadaje świetny bit i można robić coś przy tej piosence, jak na przykład tańczyć jak świr ^^ Na początku słychać pianinko i dochodzi to tego potem techno bit i jakiś inny co przypomina piosenkę discopolo... na serio! Ale potem po tym robotowym "Catch me if you wanna" jest już... WOW! Rewelacja... refren też wymiata... kocham ich wokale i przedłużone nuty i bardzooo wysokie dźwięki... te chłopy potrafią wyciągnąć. pojawia się też "rap" w wykonaniu U-Know! Ale tak jestem pewna, że nie będzie dnia, żebym nie posłuchała tej piosenki i nie śpiewała: "Kaaaadziiiimmaaaa".

Co do tańca to nie muszę mówić, że on WYMIATA! To jest jakaś miazga... takiego czegoś nie widziała i chyba już nie zobaczę, nigdzie! Wszystko mi się tam podoba i nie wiem co wybrać.... wszystko tak zajebiście pasuje, że przewracam się w sobie z wrażenia. Niesamowite! Dance version please!

Tak jak są ubrani to też powala. Mają te swoje kosmiczne stroje, ale najbardziej zwracałam uwagę na ich fryzury... są takie same, ale jakie. Piękne *.* Sami zobaczcie jak wyglądają!


To tyle z mojej strony o ty teledysku, jak tylko przesłucham album... napiszę! Polecam piosenkę.. bardzo!

TVXQ! (DBSK) - Catch Me

źródło: smtown @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz