środa, 12 września 2012

[G Dragon] GD mówi o "Missing You"


G Dragon w małym wywiadzie opowiada o nadchodzącym mini albumie i jednej z piosenek "Missing You". Przetłumaczyłam dla Was co mówi w owym wywiadzie:


O utworze "Missing You"

"Missing You" to piosenka o miłości. Myślę, że ta piosenka może być jednym z najbardziej przyjaznych dla publiczności utworem z mojego albumu. Tekst piosenki opowiada o tęsknocie po rozstaniu. Melodia jest bardzo łatwa, a ogólna atmosfera w tej piosence jest jak pop w dawnych czasach. Starałem się uchwycić uczucia z muzyki popowej z minionych pokoleń, jak wtedy, gdy mama i tata słuchali. Umieszczenie dźwięku gwizdka na początku i wiele innych rzeczy ... Aby piosenka miała bardziej ciepłe uczucie.

Myśli kiedy pisałem piosenkę

"Czuję się ponuro, ale nie ma z kim porozmawiać." Myślę, że to pojedyncza linia interpretuje wszystko o tej piosence. Czujesz się samotny i zraniony ... po tym jak ona / on odeszła/odszedł, którzy byli kiedyś ze mną cały czas.

Podobnie jak w piosence, kiedy czujesz osamotnienie i samotność?

Jestem muzykiem i różne sytuacje, z którymi się stykam są jakoś publikowane, kiedy pracuję nad tekstami i melodiami. Jestem facetem, ale czasem płaczę i krzyczę, gdy jestem sam. Tworzenie różnych prób.

Jak była współpraca z Kim Yuna (z Jaurim)?

Zainspirowała mnie bardzo w tak krótkim czasie, niemal jakby mnie nie potrzebowała. Więc, dziękuję Kim Yuna za to. Oraz dziękuję jej za podjęcie mojej próby, bo już błagał ją do współpracy od samego początku. Cóż, wyobrażałem sobie Kim Yuna gdzieś w barze Jazzowym, śpiewającą ta piosenkę samotnie. Właśnie dlatego wybrałem ją do tego utworu. Ale kiedy zapytała mnie, dlaczego wybrałem ją, byłem tak zdenerwowany, że tak naprawdę nie powiedziałem jej nic.

„MISSING YOU” FEAT. KIM YUNA (OF JAURIM)
TEKST: G-DRAGON, TEDDY
KOMPOZYCJA: G-DRAGON, TEDDY, CHOI PIL KANG
ARANŻACJA: CHOI PIL KANG
źródło: BIGBANG @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz