czwartek, 20 września 2012

[U-KISS] "Stop Girl" MV


U-KISS powróciło na koreańską scenę z nowym mini albumem i to już 7, po nazwą "Stop Girl". tym razem pokazali się w mniejszym składzie - bez AJ, który rozpoczoł studia w Stanach. Kiedy tańczyli, wydawało się jakby ubyło dwie osoby, w tez mieliście takie wrażenie? Ich nowy teledysk to piosenki "Stop Girl" pojawił się wczoraj, ale obejrzałam go dzisiaj i mile się zaskoczyłam. Czas ocenić Buziaki! kiss kiss

Co do samej piosenki to nieźle wpadła w ucho. Zawdzięcza to świetnemu bitowi w tle, w który świetnie wpaja się tekst piosenki. Po chwili słuchania, a zwłaszcza przy refrenie człowiek zaczyna bujać głową. Już nie mogę się doczekać, aż jej posłucham na słuchawkach. U-KISS generalnie trafia zawsze w świetny bit, który świetnie nadaje się do piosenek i do słuchania. UWIELBIAM TA PIOSENKĘ! Język angielski jest w niej niesamowity, zwłaszcza kiedy śpiewa Kevin. Refren chwyta tak szybko, że już zaczynam nucić "stop girl in the name of love" - piękna linijka, prawda?

Co do teledysku to ja uwielbiam teledyski czarno-białe. ten jest po prostu rewelacyjny. Świetnie współgra z piosenką i nie wyobrażam, sobie gdyby był w kolorze. Tak idealnie pasuje i nie chcę innej wersji. Ujęcia w teledysku są tak tajemnicze i świetnie się jej ogląda. Twarze chłopaków mają taki kuszący wyraz twarzy, że wyciągam białą flagę i się poddaję. ^^ Kevin tańczący sam i z laską na szachownicy, oraz inni członkowie w pokojach i na fotelu. Ten bit do tego... no normalnie miód i malina.

Taniec jest spoko. Uwielbiam te zwolnione ruchy przy wymawianiu długiego "love". Ale tak to jest parę fajnych rzeczy w tym tańcu: taniec jednego członka z dziewczyną, lub dziewczynami, tak zwana przeze mnie fala, czyli jedni tańczą, a inni do nich dochodzą później, po czym pierwsi się zatrzymują. Jestem pewna, że pojawi się taneczna wersja do piosenki, a jak nie zawsze można obejrzeć występ na żywo.

Co do stylizacji, te abstrakcyjne marynarki mi się mega podobają, ale jest jeden malutki minus. Nie w ubraniach, ale we fryzurze - co Dongho ma z włosami? Może mi ktoś powiedzieć, bo ja nie wiem? Całe szczęście że potem wygląda normalnie i ma pięknie stojące włoski do góry, tak jak ja lubię najbardziej ^^. Kevin tutaj wygląda DOSKONALE! Kopara opada do dołu, na serio!


U-KISS - Stop Girl MV

źródło: ukiss @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz