piątek, 31 sierpnia 2012

[G Dragon] "THAT XX" - M/V i Single


Pojawił się już nasz teledysk z czasem. Co prawda obejrzałam go po czasie bo nie było mnie wtedy na komputerze, ale nadrobiłam i jestem oczarowana. Podczas oglądania teledysku zastygłam jak skała. Nie ruszałam się i ciężko mi było oddychać. Naprawdę! Wiecie kogo GD mi tam przypomina... Jacka z Titanica. Na serio! ^^ Ale go tam nieźle postarzyli, chociaż i tam mnie mega zachwyca. Jestem całkowicie zakochana w tej piosence i teledysku i w samym G Dragonie. REWELACJA!
Dziewczyna w tym teledysku też jest niczego sobie... bardzo śliczna. Ale GD bije ją na głowę!
Piosenka... piosenka... piosenka! tego się nie spodziewałam. Takiej wolnej ballady w której GD będzie więcej śpiewał niż rapował. Piosenkę można ściągnąć TUTAJ z tą piękną okładką.
A teraz ten przez wszystkich oczekiwany teledysk. Zapraszam. ^_^
"THAT XX"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz