środa, 19 września 2012

[100%] "BAD BOY" MV - Debiut!


Może jeszcze ich nie znacie, ale to jest nowy zespół. Mam nadzieję, że zrobię o nich osobny pot i ich przedstawię. Skoro są nowi to warto ich ocenić na świeżo. Przedstawiam zespół 100% z ich nową i pierwszą piosenką i teledyskiem - "BAD BOY", Czas teraz ich ocenić.

Piosenka pochodzi z ich pierwszego single "We, 100%", który ocenie jutro. Teledysk obejrzałam dzisiaj i zabrałam się odo razu do oceniania. Przede wszystkim chcę powiedzieć, że przesłuchałam już piosenkę na single i nie przypadła mi do gustu. Jakby to powiedzieć... no nie ma w niej nic specjalnego. Bit już gdzieś słyszałam, teks jakiś taki byle jaki, no nie ma szału. Brzmi jak piosenki niektórych zespołów na albumie, które nie wypaliły przy promocji i maja na albumie numer ostatni. Nie wpadła mi w ucho i nie mogę zapamiętać ani jednego słowa z tej piosenki. Nie ma tego czegoś charakterystycznego, co człowiek zapamiętuje słuchając utworów k-popowych np. angielskiego słowa, co się wyróżnia. Także słuchałam z taką znudzoną miną. Na serio... nie ma szału. Bardzo słabo i pewnie będę jej słuchała, może, ale tak to nie zaszaleli na swoim debiucie. Oglądając teledysk widziała go moja siostra i ona tez stwierdziła, że nie ma szału. Słyszałam już miliony piosenek i ta nie jest dobra. Nawet rapowanie "get up, get up" nie pomogło... polegli. Bardzo słaby debiut jak dla mnie. Oby się pokazali lepiej w dalszej karierze. Ale bit jest koszmarny, muszę to przyznać, ratuje go muzyka klasyczna w tle zmieszana.

Co do teledysku to nie jest zły, ale wybitnie dobry też nie jest. Generalnie wciąż standard, do którego trzeba przywyknąć w k-popie. Taniec w dwóch - trzech miejscach. Zbliżenia twarz pojedynczych członków zespołu i ich solo. Biegają po polu, drodze, stoją przy płocie i gdzieś tam i jadą samochodem lub stoją w budce telefonicznej. Co nie mam sensu w powiązaniu.

Co do tańca to jest spoko jak na pierwszy raz, ale on sa podobne do siebie prawie wszystkie i żeby coś zapamiętać to nie pamiętam, żadnego ruchu. Przykro mi chłopaki... 

Co do ubioru, jestem zadowolona, bo są bardzo przystojni i nie wyglądają tak samo. Ubrani na czarno w skórę, by nawiązać do teledysku. Nawet jak ubrani są na biało to jest okej. Widziałam o wiele gorsze ubrania na biało wszystkich członków.

100%(백퍼센트) - 나쁜놈(Bad boy) MV


źródło: Top100procent @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz