wtorek, 18 września 2012

[Girls Generation] Japońska wersja "OH!" MV


Nie za bardzo przepadam za tymi dziewczynami. Nie słucham ich na co dzień, ale ponieważ jestem fanką k-popu, patrzę jakie są piosenki danego zespołu i takie podstawowe znam jak: "Gee", "OH!". Może nie lubię, bo nie przepadam zespołami dziewczęcymi w k-popie, oprócz 2NE1 - je uwielbiam!

A wracając do tej piosenki to powiem, że miałam okres że słuchałam jej non stop. to był obłęd, ale tej koreańskiej wersji. Teledysk był dla mnie zbyt słodki i nie mogłam go oglądać cały czas. Ale piosenka to jakiś mózgo-rozwalacz! Nie potrafiłam przestać jej słuchać.

Kiedy wyszła ta nowa wersja - japońska, to obejrzałam go z bacznym i badawczym okiem. Nie różni się zbytnio od poprzedniej wersji, chociaż tamta jest z 2010. Tyle że dziewczyny wyglądają inaczej - jakby to ująć? Bardziej... doroślej.

Spodziewałam się, że teledysk będzie bardzie cukierkowy niż poprzedni, tak jak Japończycy lubią, ale okazało się inaczej. Tamta wersja jest bardziej cukierkowa i słodziutka.
W tekście zmienia się tylko język i pasuje od doskonale do tej piosenki. Nie mam zastrzeżeń!
To tyle jeśli chodzi o ta piosenkę. Możecie obejrzeć teledysk do piosenki:

GIRLS`GENERATION (少女時代) Oh! Music Video

źródło: SMTOWN @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz