poniedziałek, 27 sierpnia 2012

[ZE:A] MV "PHOENIX" - COMEBACK!


Dzisiaj pojawił się nowy teledysk zespołu z gatunku k-pop - ZE:A, do piosenki "PHOENIX". Okazuje się że mają swój COMEBACK. Tak naprawdę nie słucham tego zespołu, ale stwierdziłam, że co mi tam i zobaczę. W końcu chcę się rozwijać w kierunku k-pop'u i wiedzieć jak najwięcej. Co prawda widziałam już ich jeden teledysk, kiedyś dawno temu, ale nie przypadł mi do gustu. Może tym razem dam im szansę i przesłucham ich twórczość.
Jak na razie macie teledysk do owej piosenki, ale jak tylko przesłucham single, to napiszę coś o nim i udostępnię link.

ZE:A "PHOENIX"


Co do samego teledysku to nic ciekawego. Umieścili ich w paru sceneriach, ale nic specjalnego. Dość tandetna, ale jak to w tym gatunku, wszystko musi mieć charakter prosto z "przyszłości". Ubrani są nawet fajnie, ale na pierwszym planie pojawił się kolega z dziwnym długim "golfem" na szyi - rodem z Mortal Kombat. Ale ogólnie to jest super, spoko stylizacje, bez przegięć. Co do tańca, to taki w miarę spokojny i normalny, ale synchronizacja jest super. Daje im za taniec 6/10.
Co do samej piosenki, to wpadła mi w ucho i coś mi się wydaje, że tak szybko się z niej nie uwolnię. Refren jest super i bit w całej piosence. Za piosenkę daje 7/10.
źródło: ZEA2011 @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz