sobota, 18 sierpnia 2012

[BoA] Teledysk do piosenki "The Shadow"


Królowa k-popu pokazała kolejny teledysk do piosenki "The Shadow" z jej nowego albumu "Only One". Z łagodnego pianina z utworu "Only One", BoA pokazała nam k-popowy bit. Te dwie piosenki są moimi ulubionym z albumu i dlatego bardzo się ucieszyłam, że pojawił się teledysk to tej piosenki.

"The Shadow" 


Teledysk bardzo mi przypadł do gustu, chociaż nie mam zamiaru zgadywać co tak naprawdę w nim chodzi, ale jeżeli BoA się w nim tak pięknie prezentuje to nie mam nic przeciwko. Jest tam bardzo fajnie ubrana, a zwłaszcza podobają mi się jej buty na obcasie:


Jest tak świetnie tam ubrana, a kiedy jest w tym kapeluszu marynarskim skojarzyło mi się z Beyonce w teledysku "Love On Top". Zobaczcie porównanie:


A wracając do teledysku to jestem także po raz kolejny zachwycona tańcem jaki wykonuje BoA z tancerzami. Ale i tak najlepszy jest taniec z "Only One". Ale i tak nie mogę się doczekać tanecznej wersji tej piosenki. Jeżeli ktoś chcę zobaczyć cały taniec, polecam zobaczyć występ na żywo do tej piosenki.

źródło: smtown @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz