środa, 15 sierpnia 2012

[NU'EST] Nowy słoneczny MV do "Not Over You"


Nowiuteńki, bo z tego roku, zespół z rodzaju k-pop - NU'EST pokazał swój nowy teledysk, w bardzo przyjemnym klimacie na lato do jednej z piosenek piosenki z ich pierwszego mini-albumu "Action". Teledysk do piosenki "Action" pojawił się miesiąc temu, a teraz możemy nacieszyć się tym teledyskiem.

"Not Over You"


Co do piosenki to jest REWELACYJNA. Jak na razie stworzyli teledyski do dwóch świetnych popowo-dup stepowych piosenek, a tu taka przyjemna nutka... aż ma się ochotę wsiąść rower i pojechać gdzieś. No może nie takim różowym rowerem ja Ren, ale pojeździć gdziekolwiek... ahhh ^^



*7 godzin później*
Przejechałam ponad 30 km, słuchając w kółko tej piosenki.... Polecam każdemu. Cudnie się czuje ^-^

Generalnie uwielbiam kiedy w teledysku jest zielono i na świeżym powietrzu, lub w wesołym pomieszczeniu jak kuchnia (kocham kuchnię). Tutaj widać jak spędzają czas w różnych pomieszczeniach i na dworze. 
Nie mogłam się potrzymać i przygotowałam dla Was gamę zdjęć z teledysku z każdym z członków zepołu i razem, oraz mieszane.

Aron (아론)
On jest taki przesłodki z tym pieskiem na kanapie, może dlatego najwięcej zdjęć wzięłam jak jest właśnie z nim. ^^




 

JR
Najbardziej podoba mi się w łóżku z tym kapturem i jak się promiennie uśmiecha, ale kiedy jest na lotnisku to... O Matko! O_o Jaki on jest pociągający i przystojny






Baekho (백호)
Nasz śpiewający Baekho prezentuje się pięknie przy oknie na balkonie oraz z jednym z uroczych piesków, który wystąpiły w teledysku. Poza pięknym głosem, Baekho ma cudowny uśmiech ^__^




Minhyun (민현)
Piękna fryzura, która mu zagwarantowała wiele ujęć i mnóstwo do śpiewania. Kiedy śpiewa w słuchawkach jest przeuroczy, ale i tak najbardziej podoba mi się w tej kuchni z fioletowo-żółtą bluzką. Uroczy *,*





Ren (렌)
Nasz piękny Ren, inaczej zwany przeze mnie Renata, pokazuje że jest śliczny w teledysku, ale zamiast pokazywać jaką on jest babą w ogóle, postarałam się pokazać wam jak na niektórych zdjęciach wygląda na normalnego chłopaka kiedy by mu ściąć te piękne pofarbowane blond włoski. Poza tym kiedy on tam myję twarz i człowiek się zastanawia: "On ma co w ogóle golić???", a potem jest pokazane jak zmywa to z twarzy, spójrzcie na jego paznokcie: każdy w innym kolorze. Ale kiedy jest na trawie i na rowerze, nie wygląda tak źle - jest OK ^^






A teraz parę różnych zdjęć >.<




Mam nadzieję, że spodobał wam się teledysk, piosenka, zdjęcia, chłopaki i kto wie, może przekonałam was tym wpisem do słuchania NU'EST!
źródło: LOENENT @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz