środa, 15 sierpnia 2012

[Super Junior] Teledysk do piosenki "SPY"

Jak już wcześniej było wiadome, miał się pojawić kolejny teledysk koreańskiego zespołu Super Junior do ich nowej piosenki "SPY". Tak długo oczekiwałam tego teledysku i się bardo zawiodłam. Nie ma w nim nic specjalnego, jeżeli chodzi o fabułę klipu. Myślałam że wkomponują chłopaków w jakąś historię, a tu kolejny raz to samo... taniec... zbliżenie twarzy... taniec... zbliżenie twarzy! No ile można?

Taniec jest nawet spoko, podoba Mi się, pasuję bardzo do tytułu tworu. I co najlepsze, panowie są rewelacyjnie ubrani. Każdy powinien się ze mną zgodzić, że facet najlepiej wygląda w zwykłym garniturze i okularach.

Niestety niektóre fryzury mi się nie podobają jaki mają kilkoro członków np. Leeteuk, Kyuhyun, Sungmin, Ryewook. Powiedzcie mi, kto powiedział Sungminowi, że blond platyna jest ładna. on tak męsko wygląda w czarnych włosach, a Leeteuk oppa w ciemnym brązie, a tu jakaś szara masa.

Najlepiej wygląda: Donghae, Eunhyuk, Siwon, Kagin i Yesung oppa. Podobają mi się ich fryzury i wyglądają normalnie, czyli jak zawsze. I tak powinni : D

Nie ma co dalej przedłużać, zapraszam do teledysku:

SUPER JUNIOR "SPY"

źródło: smtown @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz